theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: TangoBravo Als enthousiast microlight (MLA) vlieger Prachtig stukje goed geschreven. Ik zou voortaan weer lekker gaan vliegen over de oostvaardersplassen. Elke boete valt succesvol aan te vechten nu dit evenement heeft plaatsgevonden!
Satdorus Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: Fiene56 Ik vlieg zelf al zeker 20 jaar niet meer, maar toen ik stoppte vanwege geen tijd meer begon die ellende al. ik heb nog steeds een 12 tal vliegtuigen kompleet op de zolder staan maar ik denk dat ik als ik weer zou beginnen alleen de zweegvliegtuigen nog kan gebruiken. Ik kan die frustratie van jou dus goed begrijpen. Ik zelf heb hier ook nog en zwever liggen maar de pest is dat je een sputterende roofvogel nodig hebt om die in de lucht te krijgen. En dat wordt hier in de regio ook niet gewaardeerd.
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Hier in de buurt van Kloosterhaar hebben ze een soort van lier daar trekken ze geloof ik parachutes mee door de lucht. Kom je ook over een mooi stukje natuur heen. Niets voor mij maar wellicht wel voor de wat meer "zweverige" types
Fiene56 Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Met de vleugels gedemonteert neemt het niet zo veel ruimte in beslag. op 75% van de toestellen zit zelfs de motor nog op. Mijn mooiste is een Bücker Jungman 2 dekker Bid Scale nog in de ruwbouw. Heb hem nooit af kunnen maken en zal ook wel niet meer gebeuren. En ja, mijn zolder is idd zeer groot. Nu weer back on-topic VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Satfeeds-DX Geplaatst: 18 februari 2021 Geplaatst: 18 februari 2021 (aangepast) - 18 februari 2021 aangepast door Satfeeds-DX verkeerde pagina Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 8°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen