kaaskop63 Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Hoi, Op de site blijft bij mij het berichten icoontje knipperen alsof er een nieuwe PM binnen is.Echter is alles leeg.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 januari 2009 Moderator Geplaatst: 10 januari 2009 Als je op de forum lijst pagina(hoofdpagina), links onder, op "mijn cookies" klikt en die daarna wist. Heb je er dan nog last van? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
kaaskop63 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Geplaatst: 10 januari 2009 dan word ik uitgelogd,als ik weer inlog zelfde probleem. Nouja probleem, is vervelend. Probleem is zonder beeld zitten
Ron Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Dat is vreemd. Wij hebben dat probleem 1 x eerder gehad met een moderator, maar ik weet niet meer hoe we het opgelost hebben. Ron
pretpat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Misschien als iemand je een nieuw berichtje stuurt en je die leest dat het wel weer goed gaat? Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
pretpat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb je net een testberichtje gestuurd. Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
kaaskop63 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Geplaatst: 10 januari 2009 testbericht niet ontvangen,wel is knipperen gestopt
dAF2000 Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Dat is vreemd. Wij hebben dat probleem 1 x eerder gehad met een moderator, maar ik weet niet meer hoe we het opgelost hebben. Ron Ik heb hetzelfde probleem. Ik denk sinds er wat mis ging met m'n PM (Ron weet wel de details).
Moderator Matchless Geplaatst: 11 januari 2009 Moderator Geplaatst: 11 januari 2009 Het probleem bij die moderator is nog niet opgelost Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
hvdh Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Bij mij is het geknipper op 28 december spontaan begonnen. Na een tijdje ingelogd zijn gaat het wel weg, maar kom ik enkele uren later terug dan is ie er weer. Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
Ron Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik denk dat ik weet waaraan het ligt. Als je een (ongelezen) PM hebt gekregen van een lid dat wij verwijderd hebben, blijft de notificaie aan, terwijl PM's van dat lid ook automatisch zijn verwijderd. Dat is een bug in de software. Ik zal kijken of we alle notificaties een keertje handmatig uit kunnen zetten. We gaan ook binnen twee weken over op een nieuwe software versie. Mogelijk is daarmee de bug opgelost. Ron
Poetsdoekje Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Citaat: We gaan ook binnen twee weken over op een nieuwe software versie. Oe, la, la, ik ben nieuwsgierig ..... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen