Harley Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Harley THX, speelt en af, en kan deze mappen nu wel selecteren in mediaplayer alswel in mediacenter (plug-in) Het soms wel/niet toegevoegd krijgen van bepaalde mappen aan mediaplayer staat volgens mij los van het ID-tag verhaal. Ik maak hier ook regelmatig mee dat mappen zich pas ná 2 of 3 keer laten toevoegen. Een oorzaak hiervan kan ik maar niet vinden. Had jou truukje geprobeerd bij de laatste van ACDC (yep, heb een vreselijke goede muzieksmaak), wilde en niet selecteren en afspelen. Nu wel VU+ Duo2 - PrismCube
Henksat Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Harley Had jou truukje geprobeerd bij de laatste van ACDC (yep, heb een vreselijke goede muzieksmaak), wilde en niet selecteren en afspelen. Nu wel Maak je afspeellijst eens leeg, reboot je box eens, en kijk dan eens of ie zich de 1e keer gelijk laat toevoegen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Henksat Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: arnoldl Origineel bericht van: Henksat Probleem schijnt in buffergrootte van de drivers te zitten, dus denk niet dat jij er iets aan kan fixen. Probleem is hier ook bekend, ik erger me er ook mateloos aan. ha nee, dan kan ik er weinig mee....net eerste stappen in de python source gezet..dus dacht als het daar zit. Ik wil je niet tegenhouden. Misschien kun je iets bereiken door een langere pause te maken tussen 2 tracks, lijkt net alsof ze te kort op elkaar komen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Harley Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Henksat Maak je afspeellijst eens leeg, reboot je box eens, en kijk dan eens of ie zich de 1e keer gelijk laat toevoegen. Yep, werkt nog steeds. Had nog een paar mappen op de NAS staan die niet wilden, bleken wma files te wezen. Vervang ik nog even, kan nu de squeezecenter de deur uit. Misschien dat de imagebouwers nog even internetradio plug-ins kenne bekijken, tot nu toe werkt alleen dreamnetcast in gemini lekker. Geeft ook de afgespeelde tracktitle weer. Netcaster sucks in alle image's zolangzamerhand. VU+ Duo2 - PrismCube
hemertje Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Harley Netcaster sucks in alle image's zolangzamerhand. melden op het dream forum in het enigma2 plugin subforum dan... dan kan de maker van de plugin ernaar kijken en hoeven niet tig hobbyteams los van elkaar hun hoofd erover breken! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Harley Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Bedoel het eigenlijk anders, dreamnetcast is ook geen plug-in, maar zit in de image ingebakken Het is maar een suggestie he' VU+ Duo2 - PrismCube
hemertje Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 een ingebakken plugin DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Harley Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Kan het fout hebben hoor, maar dreamnetcast zit gewoon in de gemini image. Je kan hem ook niet verwijderen onder aplicatie's. VU+ Duo2 - PrismCube
arnoldl Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Henksat Het soms wel/niet toegevoegd krijgen van bepaalde mappen aan mediaplayer staat volgens mij los van het ID-tag verhaal. Ik maak hier ook regelmatig mee dat mappen zich pas ná 2 of 3 keer laten toevoegen. Een oorzaak hiervan kan ik maar niet vinden. dat een map vaak niet toegevoegd kan worden met play.. is een bug in de mediaplayer plugin.. daar is een fix voor zie HIER grtx , arnold
Harley Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Die had ik er al in VU+ Duo2 - PrismCube
Goony Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Het lijkt beter te gaan wanneer ik de bestanden verplaats naar de harddisk van mijn dm800. M.a.w. Rechtstreeks via hdd dm800 gaat beter dan via autofs.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen