rolandroland Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 Ik heb versie 1.48 gekregen. Bedankt voor je tip aangaande de verhoudingen van TV!!!!
Gast Splinnie Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Beetje lastig mijn software te chekken als dat duffe ding (nog geen 4 maanden oud...) niet eens meer wilt opstarten. Iemand nog een goude reset tip? Ik kom dus niet verder dan de melding run bovenin het display, en de eerste 4 minuten het logo van kpn blokkerig in beeld, daarna zwart. Heb hem al van de stroom af gehad.
EdjeKroketje Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Dit is een harde schijf probleem. Je zou hem open kunnen maken en de voedings connector van de harde schijf af kunnen halen. Je kan dan in ieder geval TV kijken, maar niets opnemen of afspelen. Ik vermoed dat als je de helpdesk belt, je PVR omgeruild zal worden daar dit wel een bekend probleem is. Verder is er niet veel door jou aan te doen. Kan je eens laten weten welke software versie er in het apparaat zit en waar en hoe je dit apparaat 4 maanden geleden hebt gekocht? Succes ermee en laat ons weten hoe het afgelopen is.
iRuud Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: Splinnie Beetje lastig mijn software te chekken als dat duffe ding (nog geen 4 maanden oud...) niet eens meer wilt opstarten. Iemand nog een goude reset tip? Met een niet werkend apparaat van nog geen vier maanden oud ga je terug naar de leverancier en laat het vervangen door een werkend apparaat.
Gast Splinnie Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 tja zou wel terug willen, ben alleen verhuisd, en mijn map met onder andere garantie bonnen kwijt... Vandaar dat ik om die reset tip vroeg.... Jammer dat het apparaat zo duur was, maar ben er nooit blij mee geweest. Maar misschien dat ze aan het serienummer kunnen zien dat ie niet oud is, en dat ik zonder bon ook nog wel een heel end kom
Gast Splinnie Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Jeuheu!!!! Het koste wat tijd, en een heleboel rommel, maar bon is gevonden!! Mij benieuwen wat de kpn er mee gaat doen... Hoop op een compleet andere, of hele andere/nieuwe software. Een die niet vastloopt ofzo...
rolandroland Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb de omruil gedaan zonder enige enige kassa bon. Ik gaf wel aan dat ze mij dan als klant kwijt raakten als ik geen deugdelijk product mocht verwachten.
columbo Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Tja en dan heb je weer een Flopfield.die lui van kpn weten zelf niet eens dat als je postcode check een negatief resultaat geeft dat er weldegelijk ontvangst mogelijk is via (Digtenne),DVBT.en nog maar te zwijgen over die troep dieze verkopen ,bijv.als je omroep Braband,Gelderland en Limburg kunt ontvangen gooit hij er een van de drie van de zender lijst af.Met aw Kilo Utrecht Tango met peren.
EdjeKroketje Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: columbo bijv.als je omroep Braband,Gelderland en Limburg kunt ontvangen gooit hij er een van de drie van de zender lijst af.Met aw Kilo Utrecht Tango met peren. Bij de Topfields die je van KPN huurt/koopt kan je anders gewoon andere regio's toevoegen hoor. Het is gewoon een eis die aan de fabrikanten wordt gesteld.
columbo Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Tja die Flopfield en kpn met hun matige bitrate kunnen mij gestolen worden met al die beperkingen,ik hou het wel bij een dreambox,geen beperkingenen geen kanalen limmit enz.
EdjeKroketje Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Over welke beperkingen heb je het dan precies als ik vragen mag?
columbo Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 geen "interne" scharing mogelijk ,geen internet radio,geen nieuws lezer via internet,geen key downloader,geen emulator,geen mogelijkhijd om de software naar believen aan te passen,geen mogelijkhijd om er een DVD brander te instaleren en nog veel meer,kort om alles wat een dreambox zo speciaal maakt dus .
EdjeKroketje Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Gelukkig zit dat er allemaal niet in. Ik zou niet weten wat een doorsnee Digitenne kijker hier mee zou moeten. Alleen leuk voor een hobbyist die handig is met computers. Volgens mij nemen de meeste mensen Digitenne omdat de prijs zo lekker laag is, de ontvangers goedkoop zijn, als een compleet pakket inclusief antenne en kaart geleverd worden en wat nog het meest belangrijke is een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding geven. Verder heb ik een donkerbruin vermoeden dat KPN nooit een ontvanger onder KPN vlag op de markt zou mogen brengen waarmee je opgenomen programma's af zou mogen halen. Ik vermoed dat conentproviders dit wel goed geregeld zullen hebben. Verder reageer ik hier niet meer op, ook al omdat het wel heel erg offtopic gaat worden. Hohohohoho
columbo Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Als of je daar gelukkig mee moet zijn weet ik niet,onbekend maakt onbemind zegt men,en voor een dubbeltje kun je natuurlijk niet op de eerste rang zitten.maar een sat tuner er bij heeft toch wel zijn voordelen dus een twintuner waar bij je kunt kiezen DVBT of Sateliet is wel zo handig,wat betreft die nieuws lezer,daar heb je geen computer kennis voor nodig,alleen internet,dus NOS NU RTL Volkskrant en Fok Nieuws.dit is een plug in,en word van te voren ingeprogameerd daar na hoef je er niets meer aan te doen.DUS Flopfield KPN is alleen maar problemen .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen