Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 ik ben heel content met mijn TF5300k....
Appy Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 En ik ook met 2 Topfields 5300k.........
alx Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Als de nieuwe update de probleempjes oplost, ben ik ook heel tevreden. Ik heb heel wat ontvangers versleten, mar de TF zijn erg gebruikersvriendelijk. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
EdjeKroketje Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Ik ben ook heel tevreden met mijn TF5300. Hij is gewoon heel handig te bedienen. Zelf mijn vrouw kan er goed mee overweg! Verder ligt die afstandsbediening zeer goed in de hand en wat ik ook belangrijk vindt is dat je hem niet op de PVR hoeft te richten. Als je lui bent richt ik gewoon op het plafond en dan doet tie het ook! Een vriend van mij heeft die UPC recorder en die heeft nu een plakker gekregen dat hij op zijn infrarood oog moest plakken, maar toch moet je hem heel precies richten wil de afstandsbediening werken. Nee doe mij maar opfield.
EdjeKroketje Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Ben nu wel benieuwd of de harde schijf problemen nu ook daadwerkelijk verholpen zijn met de update.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen