Ga naar inhoud


[TF7700PVR] fastscan wil niet met nieuwe firmware ?


josjansen

Aanbevolen berichten

Ik heb een TF7700 en ik wil graag de functie fastscan. Nu heb ik met Id-Changer de FW voor de TF7710 omgezet naar FW voor een TF7700 [23331 naar 23231].

En deze via de RS-232 kabel geladen, maar ik krijg steeds de foutmelding E06. Ik heb al verschillende topics op deze site gelezen, maar ik kan nergens vinden wat ik fout doe. frown

 

ps.

Mijn RS-232 kabel is goed want ik kan wel FW voor de TF7700 laden.

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik je hiervoor Topset 2.0?

Ik heb dezelfde actie uitgevoerd en bij mij gaat het prima alhoewel ik op dit moment toch wel weer de versie voor de TF7700 gebruik.

Als je Fastscan uitsluitend wilt gebruiken om de EPG toe te passen dan moet ik je teleurstellen want de CD EPG is 3x niks.

De EPG wordt wel binnengehaald maar het barst er van de fouten en gaten.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Jos heb je wel naar de goede versie gepatcht? Willie 558 heeft hem nl naar 23131 gepatcht, en jij naar 23231 blush Bij het opstarten van je ontvanger kun je het goede id van je ontvanger zien laugh


Goed dat je dit nog even vermeld Sjaak had hem namelijk inderdaad verkeerd gepatcht. blush

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt met de nieuwe ID-Changer. Kan zelf gewoon de FW laden met een USB-stick. Heb nu fastscan, maar voor de verdere rest ben ik er niks op vooruit gegaan... Denk toch met weemoed terug aan mijn TF-5510 sleep die kon gewoon alles. Je zou toch eigenlijk moeten verwachten van deze nieuwe ontvanger dat hij minstens het zelfde kan en misschien wel een beetje meer, maar het blijft toch een tegenvaller al vind ik hem er aan de buiten kant wel veel mooier uitzien. Ga eens proberen of ik mijn oude 5510 er misschien in kan bouwen moet toch te doen zijn volgens mij crazy maarja dan heb ik wel geen HD meer natuurlijk.

 

TF-5510 TF-7700

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...