Loui (K) Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Bestaat er een soort Ccleaner voor Symbian software om de telefoon eens op te schonen?
lock Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 DiskCleaner Pro 1.0 for UIQ "That's another fine mess you've got me into"
Fredsworld Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Of werkelijke totale reset *#7370# dan is die zoals die weer uit de doos kwam. Backup wel eerst je contacten en agenda naar de memory card of via pcsuite naar de pc. Grtz Freddy
Loui (K) Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: Fredsworld Of werkelijke totale reset *#7370# dan is die zoals die weer uit de doos kwam. Backup wel eerst je contacten en agenda naar de memory card of via pcsuite naar de pc. Grtz Freddy Dit laatste(*#7370#)heb ik maar gedaan wel erg schoon nu.Heb wel eerst mijn geheugen kaart eruit gehaald.
Fredsworld Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ja daar had ik je voor gewaarschuwd uiteraard, Heb het ook al eens gedaan bij mijn N95, het is dat de cover beschadigd is anders ziet eruit als nieuw en nooit gebruikt Als jij er nu tevreden mee bent is het goed toch. Het is een regieuze stap, maar alles is weg en met een schone lei kun je weer beginnen. Grzt Freddy Ps Louis, er zit een schrijffout in je handtekening, er staat verdijft i.p.v. verdrijft. Is maar een kleinigheidje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen