Ga naar inhoud


[Pioneer] Canaldigitaal kanalen kan ik niet verwijderen


Gast mylarache

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wou firmware flashen maar ik snap niet wat ik met K2002 kan doen.Hoe kan ik K2002 op aarde zetten?

K2002 is een hard knop en je kan hem niet bewegen of schuiven.Graag een uitleg aub.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: mylarache
Hallo,
Ik wou firmware flashen maar ik snap niet wat ik met K2002 kan doen.Hoe kan ik K2002 op aarde zetten?
K2002 is een hard knop en je kan hem niet bewegen of schuiven.Graag een uitleg aub.
Alvast bedankt


Het pennetje k2002 verbind je door middel van een stukje stroomdraad aan het chassis van de pioneer.
Het frame van de Pioneer is dus de aarde.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik kan helaas niet patchen.Ik krijg een foutmelding:((Er is geen reactie van de serielle port,controleer of de decoder in de service mode staat of the serial port goed is)).

Ik gebruik port 1 en dat is geconfigureerd.Op de display staat DL10 en dat is goed.Ik gebruik Pionerio 5.

Wat maak ik fout?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste update

Ik krijg nu een foutemelding:DL=7FE00000001800004EFBB2

$.D1

 

Openen van LPT1 poort

Status na openen en onderhandeling:DNA

Status:CPT

Bestand verzenden...

Sluiten van LPT1 poort

Wachten op antwoord van de decoder. Kan iets meer dan een minuut zijn...

Er is geen reactie van de decoder in de Firmware's Update (2e fase) !

Scherm op mijn decoder knipperd ((dl2)

Wat kan ik nu doen?

Ik heb gekeken en ik heb nog steeds de oude firmware met 999 kanalen.

Help AUB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetis eindelijke gelukt hoe dat komt weet ik zelf niet.maar ik heb niet de goede firmware.Ik heb een firmware van Pioneer 1430 gebruikt.Die kan tot 2000 kanalen en die hangt altijd.

Welke firmware is geschikt voor mijn receiver stabiel en met meer kanalen?tot en met 4000 bijvoorbeeld.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1430 firmware is goed voor jou. en de 2000 kanalen zijn het stabielste. ikzelf draai al jaren op generatorfirmware. jammergenoeg is die alleen in het engels.heb hem vroeger wel eens vertaald in het nederlands met defiant. als je een kanaallijst erin wilt zetten kun je dit doen(en bewerken) met mediasat editor. overigens zijn die foutmeldingen met het flashen redenlijk normaal. als je eenmaal met pionero de firmware geschreven hebt kun je daarna met project1.exe en een serieele kabel de firm schrijven..... dit staat nog wel ergens in het forum . zoek ff op pioneer toolbox . daar staan alle programma's in een bestand .

gr Jamrox

Jamrox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie.

Firmware van 1430 hangs altijd.Bij die 2000 kanalen heb ik geen NL kanaal kunnen vinden.Engels firmware is geen probleem als maar stabiel is en meer kanalen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...