WPW Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Maar werkt het op 1 machine? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 idd, werkte. Maar zit in een hele ongezellige hex subsleutel. Valt niet ff met .reg bestandje in X andere ws te drukken! Het handmatig afstellen gaat dan nog vlotter
WPW Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik bedoelde is het te combineren zodat a zichtbaar word met de rest? wat er aan zooi in de registry gebeurt of mot gebeure is onbelangrijk, eerst die a aankrijgen met de rest. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 Het is helaas A óf B(G)... niet A én B Dat is dus het rare want default staat er 6. 802.11a, 802.11b or 802.11g Maar mooi niet werken... meerdere drivers al geprobeerd (speelt al 6 maanden ofzo!)
WPW Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Je snapt er nog steeds geen bal van wat ik bedoel, lees hier eens verder: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=3945ABG+802.11a+registry+hack&meta= gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 Allemaal links naar vista issues of linux issues... Crypt u maar... wees eens specifiek, ik heb al xxx google opdrachten gegeven maar niets wat maar in de richting komt.
Sigma Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Defecte module lijkt me dan de meest voor de hand liggende optie. Retour Acer zou ik zo zeggen! module is inderdaad defecte heb via mijn werk een nieuwe geregeld en in mijn laptop geplaatst en nu werkt alles Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
theparasol Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 A band probleem inmiddels opgelost met nieuwste intel drivers 12.2.0.11 voor de 3945ABG kaart. Dat dit probleem meer dan een jaar en meerdere driver revisies moet overleven en niet eens vermeld is in de changelog is te treurig voor woorden. Iedereen die de ongestoorde a-band wenst te benutten en net als ik de trotse eigenaar van bv een HP6820 laptop met intel 3945ABG wlan adapter is kan nu voortaan zonder handmatig omschakelen connecten op zowel A als BG AP's. Iedereen bedankt voor het meedenken en het aanleveren van suggesties!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen