Greatone Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Ik probeer een domeinnaam te registreren. Maar krijg voor elke domeinnaam die eindigt op .nl een melding dat die bezet is. Zelfs als ik ghgdbebbijhj.nl probeer, dan is die bezet Weet iemand of er ergens een fout zit, heb diverse site's geprobeerd. Gisteren waren alle domeinnamen nog vrij.... * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Big fellow Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Dit staat er op de site van een van de registrars die ik gebruik: De SIDN ondervind op dit moment problemen met haar systeem, hierdoor kan het zijn dat u geen .nl domeinen kunt aanvragen. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Greatone Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 Ok, thnx voor je snelle antwoord, morgen weer ff proberen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Big fellow Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Volgens mij doet ie ut weer . “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
edje-ken Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 in dat geval ga snel ghgdbebbijhj.nl registreren Vu+ Solo2Dreambox 800s
Greatone Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: edje-ken in dat geval ga snel ghgdbebbijhj.nl registreren Die domeinnaam is nog vrij hoor , 2 anderen zijn inmiddels door mij geregistreetd * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen