Janneman Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Hallo, Heb hier een HP Medion pc, met GForce 8600. Heb hier een normaal lcd scherm bij en een hd tv (via HDMI) Ik loop tegen het probleem aan dat,als ik sommige programma's fullscreen wil zetten deze steeds terugschiet naar mij monitor. Dit heb ik bijvoorbeeld met VLC mediaplayer. Ik meende me te herinneren dat ik vroeger weleens kon kiezen waar een applicatie naartoe werd gestuurd, maar ik kan het nergens vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld vlc kan vertellen waar hij zijn fullscreen scherm moet openen? Alvast dank
theparasol Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Heb je in vlc onder settings, advanced video de X en Y coördinaat al eens aangepast zodat vlc hem op tweede scherm zet. Overlay uitzeten wil wellicht ook werken. De meeste videoadapters ondersteunen dit nl alleen op de primary aansluiting!
Janneman Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Geplaatst: 11 januari 2009 mmm met Media Player Classic (iets met CCCP ofzo ) speelt het als een zonnetje... Kom ik ook net achter. Maar anyway... is er niet één of andere tool voor een noob als ik waarmee je gewoon een programma kunt vertellen welk scherm het moet kiezen? parasol: thanks voor je antwoord anyway!
Sjattuh Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Ik denk dat je hier geen tooltje voor hebt? Het lijkt me meer een programma instelling. Wat je kunt proberen is je bureaublad rechtsklikken - eigenschappen - laatste tabblad Instellingen openen. Hier zie je als het goed is 2 monitoren staan. Je kan hier e.e.a. instellen. Probeer is de monitoren om te draaien, zodat je HD monitor 1 is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen