Ga naar inhoud

Champions league 1 tot en met 5 op astra Digital + Problemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb de Pakket Digital+ op men dreambox op Astra 1KR 19.2 oost maar als ik scan krijg ik de zenders Champions league nie te pakken,terwijl ik hem op mijn vorige ontvanger wel gewoon had. kan iemand me helpen??want in feberuari beginnen weer de Knock outs van Champions league en ik wil niks missen

Geplaatst:

Zullen nu nog niet uitzenden en daarom zal je ze niet ontvangen.

Je zult moeten wachten tot iets voor de start van de CL.

Is de vraag als ze weer met kanaal 1 t/m 5 erop komen.

Waarom in de vorige ontvanger wel, dat is simpel.

Omdat de je de decoder hebt laten zoeken toen ze nog aanwezig waren.

Geplaatst:

oooh oke, dus ik moet wachten tot er weer wedstrijden zijn van de CL en dan scannen, dus die zenders zijn alleen te ontvangen als er gespeeld wordt.??

Geplaatst:

Nee ik ontvang die D+ Via internet dus geen Kaart??Maar normaal bij mn oude decoder ontvang ik CL 1 tot en met 5 wel gewoon alleen gecodeert, en bij mn Dreambox zijn alle zenders open van D+ alleen die CL 1 tot en met 5 krijg ik nie eens binnen bij het scannen

• 2 weken later...
Geplaatst:

???iemand nog de reden dat ze er nie zijn?? die CL zenders van digital+

• 1 maand later...
Geplaatst:

allez - een poging, omdat ge aandringt :

zijn dat geen sub-kanalen ? in dat geval moet ge het hoofdkanaal vinden (de 'portal') en dan op de groene knop drukken, dan kunt ge het juiste sub-kanaal kiezen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

k heb geprobeer maar er bestaat geen spaanse zender met portel op de astra 1 of hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen