tritium Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Ik vraag me af waarneer de laser-tv's gaan komen, 2keer zoveel kleur als plasma 50% energie verbruik als een lcd/plasma 25% produktiekosten als van een lcd/plasma
maja Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: Murdock Bij gemiddelde beeldweergave valt dat gebruik ook allemaal wel mee vergeleken met LCD. Hebben ze er bij de EU ook over nagedacht dat een plasma veel langer meegaat dan een LCD? Ik heb vandaag een nieuwe plasma TV gekocht. Het is geworden een Panasonic TH-50PZ800E. In de omschrijving staat dat hij 100.000 branduren meegaat. Dat vind ik ruim voldoende.
Duwgati Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: HDvideo er zijn ook geen LCD fabrikanten in europa dus die opmerking slaat nergens op En hoe noem je bedrijven als Philips, Loewe, B&O e.d. dan? Als ze hun TV's niet in europa (of niet eens zelf) produceren wil dat nog niet zeggen dat ze geen europese fabrikanten zijn! Maar omdat ze europees zijn, hebben ze wel een machtige lobby hier.
HDvideo Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Philips haalt zijn panelen bij LG in Korea, Loewe bij Sharp, B&O ook sharp. Er wordt geen enkel LCD paneel in Europa gemaakt, Philips is de enige partij in deze die de schaalgrote heeft om te lobbyen, of ze dat doen durf ik sterk te betwijffelen.
NINjak Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Reken maar dat Philips gewoon (altijd) bezig is op dat vlak! Zij ook de grote reden zijn dat we hier in NL op de dvd-r (en niet op een dvd+r) een extra toeslag moeten betalen! Dan doel ik niet de BUMA/STEMRA toeslag die we moeten betalen omdat er muziek op KAN!
Davev Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: Duwgati En hoe noem je bedrijven als Philips.... Ik heb enkele weken geleden een philips plasma gekocht dus die zullen wel niet lobbyen zeker? Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
mereltje Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: HDvideo Philips haalt zijn panelen bij LG in Korea, Loewe bij Sharp, B&O ook sharp. Er wordt geen enkel LCD paneel in Europa gemaakt, Philips is de enige partij in deze die de schaalgrote heeft om te lobbyen, of ze dat doen durf ik sterk te betwijffelen. In mijn Philips zit een Sharp paneel ! groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
TokeMUp Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: HDvideo Er wordt geen enkel LCD paneel in Europa gemaakt, Philips is de enige partij in deze die de schaalgrote heeft om te lobbyen, of ze dat doen durf ik sterk te betwijffelen. Buiten de Benelux stelt Philips weinig voor. Daar is Samsung de markt leider. Op alle vlakken. Consumenten TV als ook Hotel TV. mvg
Gast dreamer66 Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 vindt lcd als plasma helemaal niks,heb 2 jaar geleden de duurste phls gekocht met normale buis gewoon de mooiste beelden en scherpe kleuren en nature kleuren, niet die nep kleuren als een lcd. ik weet ik ga er ook niet aan ontkomen maar toch,geniet ik nog van me beeldbuis en het super geluid hij weegt wel 75 kg das wel een nadeel
paqbro Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Philips maakt geen plasma's meer. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Neptunus Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Origineel bericht van: dreamer66 vindt lcd als plasma helemaal niks,heb 2 jaar geleden de duurste phls gekocht met normale buis gewoon de mooiste beelden en scherpe kleuren en nature kleuren, niet die nep kleuren als een lcd. ik weet ik ga er ook niet aan ontkomen maar toch,geniet ik nog van me beeldbuis en het super geluid hij weegt wel 75 kg das wel een nadeel Zet eerst maar eens die zogenaamde beeldverbeteraars uit. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
TangoBravo Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: mereltje In mijn Philips zit een Sharp paneel ! groeten Willy Logisch dat is een dochter van Philips net als LG Dat heb ik niet terug kunnen vinden. Sharp heeft meer dan 98.000 aandeelhouders, waarvan de 10 grootste hier te vinden zijn, maar daar zie ik Philips niet tussen staan. Wel weet ik dat Sharp voor meer dan 25% eigenaar is van Loewe. T B
HDvideo Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Klopt Sharp is een zelfstandige onderneming.
Snurker Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 In de goedkope Panasonic LCD's zitten Samsung schermen In de dure Panasonic LCD's Hitachi schermen Philips haalde de eerste generatie Full-HD schermen bij Sharp JVC gebruikt schermen uit de hele wereld..als ze maar goedkoop zijn .. Voor 100 Herz moet je ook geen JVC aanschaffen. Bijna alle "oude Duitse merken" komen terug in de handel met Turkse Vestel inhoud. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gerard 76 Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Als het gaat om teveel energieverbruik dan is het logischer om eerst al die grote auto's te verbieden, met hun verbruik van <1 op 9 is dat veel belastender voor het milieu. Het wordt tijd om dat verrotte europa de rug toe te keren!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen