freaky Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Ik hoop voor jou dat het plezierige veranderingen zijn. Hopenlijk tot ziens. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
climasat Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Bedankt voor alle tijd en moeite die je in dit satboard hebt gestoken en het beste ermee
supersnail Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Bedankt en het beste met alles toegewenst. Groeten, Supersnail
Melle Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Fred, het ga je goed jonge ! Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 ZEER, echt zeer jammer, maar je zult je reden(en) wel hebben. Bedankt voor al je zeer interessante bijdragen op dit forum, ik zal ze missen. Groet, Ronald
Satlook Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Citaat: Ook als user zal ik nagenoeg geen activiteiten kunnen vertonen Jammer ik las je postings altijd met veel interesse . Veel geluk verder DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast M&R Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]De moderators kennen wel het hele verhaal. Eigenlijk heeft Fred alle nare dingen genoemd, maar de reden(en) waarom hij stopt, zijn eigenlijk alleen maar fijne dingen. Helaas zitten er ook bij Fred maar 24 uur in 1 dag, waardoor wij hem hier noodgedwongen zullen gaan missen. We hebben afgesproken dat we een deurtje open houden, want zodra hij het bijvoorbeeld over een jaartje wat minder druk heeft, komt hij misschien weer terug als moderator. Net als Alan:-))) Fred is niet te vervangen, maar wil iemand het toch proberen; personeelsdienst@sat4all.com Ron Fred bedankt voor je inzet en aanwezigheid,veel geluk en goeds toegewenst,we horen wellicht wel een keer hoe alles afgelopen is. Misschien kom je in rustiger tijden gewoon weer terug. Als het maar tijdelijk is wil ik het wel een poosje proberen hoe het is om moderator te zijn.
minplus Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Hopelijk wordt dit een plezieriger jaar voor je! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator Matchless Geplaatst: 13 januari 2009 Moderator Geplaatst: 13 januari 2009 Citaat: wil ik het wel een poosje proberen hoe het is om moderator te zijn LOL..wil je niet hoor ;P niet betaald, geen prive leven, geen tijd, geen vrienden en een dikke huid waar geen zalfje tegen helpt. Deze dingen had ik voor mijn moderatorschap al niet dus ik kon of op de bank blijven liggen of moderator worden . heb ik maar voor de meer aktieve weg gekozen Maar de moderators zullen Fred zeker missen .Je zou maar alle bovenstaande dingen hebben en dan ook nog in duitsland wonen Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Koen B Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Het beste ermee! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Zilverster Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 @Drs. IJzerbout, Fred, dank voor alle jaren en vergeet niet, het is nooit zo donker of het wordt altijd weer licht, het gaat je goed, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
W3ird_N3rd Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Jammer! Maar je zal er ook goede redenen voor hebben. Vergeet 2008 maar snel en veel geluk in de toekomst. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
koostronics Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Bedankt voor je steeds grote inzet hier. Koostronics
edbe Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 veel sterkte & succes Drs. Ijzerbout! 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Patman Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 tot ziens, bedankt voor je inzet en adviezen. Het beste! DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen