Ga naar inhoud

Kan ik in Belgie een CanalDigitaal kaart registreren.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kunt ge in belgie nu ook een canaaldigitaal kaart op een belgisch adres krijgen

Geplaatst:

neen , cd geeft enkel card's op een nederlands adres

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

of je moet een Nederlandse familie/kennis/vrienden hebben

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

ik had horen zeggen dat het nu ook in belgie mogelijk was voor meer abonnementen te hebben

Geplaatst:
Origineel bericht van: SIJS
ik had horen zeggen dat het nu ook in belgie mogelijk was voor meer abonnementen te hebben

BRON???

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Ik ben ook op zoek naar een oplossing om canaal digitaal in belgie te kunnen ontvangen.

Geplaatst:

Ze willen zelf niet anders De belgen en de nederlanders zijn wel bereid om te betalen voor die zenders

Heb zelf ook op die manier een kaart geruild maar zou best als ik daar zelf een abb op kon krijgen voor willen betalen

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream7020

Heb zelf ook op die manier een kaart geruild maar zou best als ik daar zelf een abb op kon krijgen voor willen betalen

Ik begrijp er niets van, je kan toch een kaart kopen.
Geplaatst:

Ik denk dat kaart ruilen de beste oplossing is. Hoeveel kost de canaal digitaal smartcard ? Als iemand geïnteresseerd is kunt hij me via MP contacteren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Geitebreier
Ik begrijp er niets van, je kan toch een kaart kopen.
Bij Canal Digitaal kun je je alleen registreren op een Nederlands adres en dienen betalingen gedaan te worden vanaf een Nederlands rekeningnummer. Dit heeft met de auteursrechten te maken.
Dat is voor de meeste Belgen en andere niet-Nederlanders die een abonnement willen hebben een probleem.

Omgekeerd geldt dat ook als je als niet-Belg TV Vlaanderen buiten België wilt ontvangen, je hebt dan een Belgisch adres en Belgisch bankrekeningnummer nodig.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik ben zoals zovelen op zoek naar een oplossing om canal digitaal in Belgie te ontvangen. Heb geen adres in nederland doch woon slechts 18 km van Maastricht.

Kan mij iemand helpen?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.