Hellum Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Mijn laatste goede Strong 8000 heeft het lootje gelegd. de voeding doet ineens helemaal niets meer geen voedings tik of wat dan ook. nu had ik nog een andere voeding liggen, maar deze tikt de hele tijd. (wel zacht) welke is makkelijker te repareren en wat moet ik dan vervangen? ik wil eigenlijk ook graag de nieuwe sattracker proberen MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
interpol Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Weet je zeker dat het je voeding is? Volgens mij moet je alle condensatoren en diodes vervangen. Je kunt ook 'Steve' de allesweter van electronica een PM sturen (rokende soldeerbout) want in het verleden heeft hij dit aleens uitgelegd. Ik kan het alleen niet meer vinden. Openbox sg9 HD PVR
Hellum Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Geplaatst: 12 januari 2009 100% zeker, ik heb er nog de voeding van de Strong van een kennis in gezet waardoor die het wel weer deed. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
VREESWIJK Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Welke voltage mis je op de print? of is hij instabiel. schema vind je op mijn site. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen