unox Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Hi, Nog wat opties; Router uitzetten en dreambox aan (is er dan nog steeds veel dataverkeer?) Met je CCcam ppanel de config file lezen Backupmaken op USB disk/stick en harddisk en disk aan pc hangen of CCcam verwijderen en zien of je verkeer weg is. met een network sniffer (wireshark) kijken wat voor verkeer waar heen gaat portforwarding in je router uitzetten mazzl
lucdec2 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: GVW1 Met tuxcommander naar /etc/passwd Dan bij root het geencrypte password weghalen en de file opslaan. De box heeft nu geen password meer en je kunt met telnet of ftp weer inloggen. Uiteraard wel het password daarna weer zetten middels : passwd op de command prompt. Groetne, GVW Hallo, Heb ondertussen gevonden hoe het moet met tuxcommander. Het eigenaardige is dat ik 2 files heb met paswoorden /etc/passwd en /etc/passwd- Ik heb deze beide bewerkt, dus geencrypteerd paswoord verwijderd, maar nog altijd kan ik niet inloggen via DCC. Ik zal toch moeten denken aan een herflash, vermoed ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen