Poetsdoekje Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb een computer onderhanden, besturingssysteem XP. Het blijkt dat op de een of andere manier de emailberichten van outlook express in de prullebak terecht gekomen zijn. Nu zitten er twee z.g. .bak bestanden van postvak in de prullebak, een bak bestand van 21 oktober 2008 en een bak bestand van 7 januari 2009. Die van 7 januari is groter dan die van oktober. Mijn kennis wil graag de emails terug hebben in zijn postvak, welke van die twee moeten nu terug gezet worden, en op welke manier gaat dat? Wie kan mij en mijn kennis verder helpen? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
D.Quijote Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Hoi Poetsdoekje, Ik heb windows XP home SP2, en krijg zo'n, 1x per maand de mededeling van outlook express of ik de e-mails wil comprimeren. Dan klik ik op ja, pc is dan even bezig en zet dan de emails in de prullenbak als bak bestand. Maar verder ben je niets kwijt, dus alle mails behoud je, daarna leeg ik de prullenbak. Dat het bestand van 7 januari groter is klopt, omdat er tussen 21 okt. en 7 jan. mails zijn ontvangen of geschreven. Misschien kan iemand anders nog even een betere toelichting geven waarom dit is bak bestand in de prullenbak komt. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Poetsdoekje Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 Maar waar blijft dan het gecomprimeerde bestand? Voor de goede orde, er zijn heeeel wat emails verdwenen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
D.Quijote Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Bij mij blijven alle mails gewoon bestaan na het comprimeren, en staan dan hier: C:\Documents and Settings\naam\Local Settings\Application Data\Identities\{182D8CEC-CBF0-46AB-A4F9-EDF3AE7567C9}\Microsoft\Outlook Express Misschien moet je daar de mails naar terugkopieëren, maar er vast wel iemand die er meer van weet. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Xilence Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=202522 Maak van alle mappen een backup, ook van het huidige Postvak IN.dbx-bestand.
D.Quijote Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb ermee leren leven, maar wat ik dan niet begrijp hoe je mails kan kwijtraken na het comprimeren, want dat gebeurd bij mij niet. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Poetsdoekje Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Hoi Poetsdoekje, Ik heb windows XP home SP2, en krijg zo'n, 1x per maand de mededeling van outlook express of ik de e-mails wil comprimeren. Dan klik ik op ja, pc is dan even bezig en zet dan de emails in de prullenbak als bak bestand. Maar verder ben je niets kwijt, dus alle mails behoud je, daarna leeg ik de prullenbak. Dat het bestand van 7 januari groter is klopt, omdat er tussen 21 okt. en 7 jan. mails zijn ontvangen of geschreven. Misschien kan iemand anders nog even een betere toelichting geven waarom dit is bak bestand in de prullenbak komt. Salu2, D.Quijote Ik heb het even nagevraagd bij de eigenaar van de computer. Volgens hem is er nooit de vraag gesteld om te comprimeren, dus er is ook geen opdracht verstrekt om te comprimeren. Waar staat dan normaal gesproken volgens de Don de gecomprimeerde bestanden. Vervolgens kan het toch niet zo zijn dat plotseling alle emails verwijderd zijn uit Postvak IN en postvak UIT. Blijkt dat die dus in de prullebak zitten als .BAK bestand. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Citaat: Blijkt dat die dus in de prullebak zitten als .BAK bestand. Maar er is nog geen oplossing, het prullebak postvakin.bak bestand is net zo groot als het orginele postvakin.dbx bestand Blijft nog steeds over de vraag. WAAR zijn alle emails gebleven die hij kwijt is??!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
D.Quijote Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Omdat je schrijft dat de bestanden in bak of dbx net zo groot zijn kunnen ze niet weg zijn, heb ik bij mijn outlook express even zitten zoeken. Klik eens bovenin op Beeld bij postvak in en uit en dan op Huidige weergave, daar kan je een paar dingen aanvinken, waaronder: alle berichten weergeven of gelezen berichten verbergen. Misschien staat er een puntje bij het laatste en dat zou verklaren waarom je geen berichten ziet in postvak in of uit. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen