Poetsdoekje Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Hallo allemaal, Hoe kan ik een bestaande website opleuken met een flash intro? De vraag is snel gemaakt, maar het antwoord zal wel niet zo snel verhelderend voor mij zijn. Ten eerste heb ik geen kaas gegeten van Flash programmering, mijn hersens zijn al aan het aftakelen, dus dat zal ik moeten leren, denk ik? En het moet inpasbaar zijn in Frontpage. Zijn hier voor klip klare antwoorden? En het liefst in het Nederlands. Wie kan mij op weg helpen? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Davev Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 moeilijk zonder flashkennis. Bovendien is het geen gratis software... verre van zelfs. Misschien heb je meer aan een of ander online tooltje dat het allemaal wat makkelijker maakt. Bijvoorbeeld: http://www.flashberry.com/builder.html Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Poetsdoekje Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: Davev moeilijk zonder flashkennis. Bovendien is het geen gratis software... verre van zelfs. Misschien heb je meer aan een of ander online tooltje dat het allemaal wat makkelijker maakt. Bijvoorbeeld: http://www.flashberry.com/builder.html Nederlands zou wel gemakkelijker zijn omdat flashberry in het Engels is, en ik kan ook niet op de site komen omdat flashberry geen Firefox ondersteund, zegt ie. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Spiderman1974 Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Nederlands zou wel gemakkelijker zijn omdat flashberry in het Engels is, en ik kan ook niet op de site komen omdat flashberry geen Firefox ondersteund, zegt ie. Ik kom via Firefox probleemloos op de site, de melding gewoon negeren en dan klik je op de link en je bent op de pagina!! DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen