The Iron Maiden Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Hallo Nu Ferrari zijn F1 bolide voor 2009 als eerste heeft gepresenteerd is het weer tijd om een nieuw F1 2009 topic te openen Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan lopen met de nieuwe regels op het gebied van aerodynamica en de terugkeer van de slicks. Ik heb heb de afgelopen weken al wat foto's van de nieuwe 2009 bolides gezien, maar ze verdienen duidelijk geen schooheidsprijs Het zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik, over een paar jaar praat niemand meer over de tijd dat F1 auto's nog aerodynamische hoogstandjes waren... Ik ben zeer benieuwd welk team dit jaar voor de grootste verassing zal zorgen. BMW is al lang bezig met de 2009 auto en heeft dus in Australië een goede voorbereiding achter de rug. Ik hoop voor het Duitste team dat ze in 2009 regelmatig mee kunnen doen om de overwinning. Tot slot een voorspelling voor de wereldkampioen. Ik hoop dat Hamilton weer kampioen wordt, maar ik geef Kubica ook een goede kans. De kansen van Ferrari zullen denk ik in de beginfase sterk afhangen van de wel of niet gebruiken van Kers. mvg, The Iron Maiden. VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Als de auto industrie zo door gaat, rijden ze dit jaar nog met trapauto's................ VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Ik denk ook dat de F1 nu ten einde is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Ferrari F60 : niet om het één of ander maar wat een foeilelijk apparaat zeg, mein Himmel ... merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Ik ga wel weer kijken, maar heb me voorgenomen, dat als HET net weer als vorige jaren gaat, dat ik na 2 a 3 races afhaak. Ben regelmatig in slaap gevallen of dat ik achteraf, vooral in de zomer dacht.....pfffttttttt ZONDE van mn vrije zondagmiddag.. Ronald Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Iron Maiden Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Ik vind het prima dat ze kosten willen besparen, door de teams bepaalde beperkingen op te leggen of het aantal testkilometers te reduceren. Dit heeft voor de toeschouwer weinig effect en de sport zal er niet ingrijpend door veranderen. Maar nu hebben ze totaal andere aerodynamica regels, wat resulteert in veel ontwikkelwerk. Volgens mij is dit niet echt de manier om kosten te drukken Al het ontwikkelwerk van de afgelopen jaren op aerodynamisch gebied kan weer de prullenbak in. En het verbieden van tanken tijdens pitstops?? Dit wil zeggen dat ieder team op dezelfde stragegie van start zal gaan en dus de spanning ook ver te zoeken is. Ik ben benieuwd hoe al deze nieuwe regels gaan uitpakken... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 27 januari 2009 Delen Geplaatst: 27 januari 2009 En de ING sponsort minder bij Renault wel voor 70 miljoen. Er zullen er zeker nog meer volgen, nu met de financiele crisis, heeft de F1 dan nog wel bestaansrecht? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 27 januari 2009 Delen Geplaatst: 27 januari 2009 Origineel bericht van: pukje Ik denk ook dat de F1 nu ten einde is Denk ook dat het binnenkort voorbij is ,e.v.t F1 met electro motoren ,opgevoerde benzine motoren is echt uit de tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Iron Maiden Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2009 Ecclestone heeft de F1 teams een nieuw contract aangeboden. Als ze zich voor meerdere jaren aan de F1 verbinden, dan mogen ze wat hem betreft zoveel uitgeven als ze zelf willen. Dit staat natuurlijk haaks op de eerdere berichten van de FIA dat de F1 drastisch zou moeten bezuinigen. Ik kan het soms ook niet meer volgen... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 16 februari 2009 Delen Geplaatst: 16 februari 2009 wie volgt........... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 17 februari 2009 Delen Geplaatst: 17 februari 2009 Goede zaak! Gaan we eindelijk eens terug naar normale bedragen en meer gelijkwaardige kansen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Iron Maiden Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2009 Hopelijk gaan de kosten zo ver omlaag dat ook nieuwe partijen de keuze overwegen om in de F1 te stappen. Honda is nog steeds te koop en Toro Rosso moet voor 2010 verkocht zijn. Hopelijk kunnen die snel een koper vinden anders wordt het wel heel rustig op het circuit... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2009 Delen Geplaatst: 17 februari 2009 Citaat: dat ook nieuwe partijen de keuze overwegen om in de F1 te stappen yep, ik wil ook wel mijn bolide op de racetrack rijden ik zoek enkel nog een sponsor voor de benzine, het onderhoud en de reizen met transport. als er een potje onder de satters gemaakt kan worden, graag topsport moet topsport blijven en ondanks gigantische bedragen die verbruikt worden is er altijd een spin-off geweest. mogelijk veranderd het hele F1 voorschriften pallet nog naar een electro motor want zoals we zagen bij "topgear" is die Tesla rete snel nu nog een batterij vinden (de tesla was maar een voorbeeld betreffende het vermogen en koppel) chiao Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sretlow Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 Hier wel een mooie animatie over 2009... Animatie ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's *** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 24 februari 2009 Delen Geplaatst: 24 februari 2009 Mooi filmpje wel "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen