Ga naar inhoud


Het grote F1 2009 topic!


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

1 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:25.211 1:24.855 1:26.202 19

2 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:25.006 1:24.783 1:26.505 21

3 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:25.938 1:25.121 1:26.830 21

4 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:25.922 1:25.152 1:26.914 19

5 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:25.846 1:25.123 1:26.973 21

6 10 Timo Glock Toyota 1:25.499 1:25.281 1:26.975 19

7 3 Felipe Massa Ferrari 1:25.844 1:25.319 1:27.033 21

8 9 Jarno Trulli Toyota 1:26.194 1:25.265 1:27.127 20

9 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:25.899 1:25.380 1:27.163 21

10 14 Mark Webber RBR-Renault 1:25.427 1:25.241 1:27.246 20

11 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:25.827 1:25.504 14

12 7 Fernando Alonso Renault 1:26.026 1:25.605 12

13 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:26.074 1:25.607 16

14 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:26.184 1:25.726 15

15 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:26.454 no time 5

16 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:26.503 10

17 8 Nelsinho Piquet Renault 1:26.598 12

18 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 1:26.677 10

19 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:26.742 9

20 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:26.964 10

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Dat zal niet de startopstelling zijn.

 

De Toyota's zijn gediskwallificeerd wegens te flexibele achtervleugel.

 

En de antiloop van de F1 heeft protest ingedient tegen Red Bull en Ferrari ivm met mogelijk foute winglets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Van Hamilton maakt weinig uit Mclaren heeft ze zaakjes niet voor elkaar te zien aan de tijden.


Dat zeg je nu wel, en ze hebben het inderdaad niet zo voor elkaar als men mag verwachten van hun.
Maar aangezien kovaleinen veruit de zwaarste auto heeft ( 690,6 ) en Hamilton rondreed met 655 kg zegt mij dat Hamilton zonder problemen toch een stuk verder naar voren had moeten staan.

1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 685.5kg
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het interview op de duitser met norbert haug wel geinig.Hij feliciteerde ross brawn met de eerste rij en zei meteen vanwege de motoren dat bij mercedes nog altijd de klant koning is.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kwalificatie een voorbode is voor wat we de rest van het seizoen kunnen verwachten, dan gaan we een leuk seizoen tegenmoet.

 

Het is een keer wat anders als een McLaren- of Ferraricoureur op de hoogste trede van het podium

 

Ik was in eerste instantie een groot tegenstander van alle veranderingen, maar ik vind het nu wel leuk om te zien hoe teams als Williams en Brawn GP de grote verrassingen zijn van de eerste serieuze krachtmeting.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton alsnog 3e, jarno een plaats terug gezet vanwege inhalen wanneer t nog niet mocht.

 

 

een an der iets, kan iemand me vertellen hoe dat kers een beetje in elkaar zit?

ik weet dat t met remmen iets oplaad en met een druk op de knop komt weer vrij naar de wielen, maar dat laatste weet ik dus niet hoe dat gaat, via elektro motor? of een vliegwiel?

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hobsat
ik weet dat t met remmen iets oplaad en met een druk op de knop komt weer vrij naar de wielen, maar dat laatste weet ik dus niet hoe dat gaat, via elektro motor? of een vliegwiel?


Mclaren, Ferrari-> accu en elec.motor
Bmw-> vliegwiel
Renault-> geen idee, mischien fles wijn onder druk zetten wink

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet goed begrijp is dat je met KERS zo'n 0.6 sec per ronde kunt winnen, maar het heel KERS systeem weegt zo'n 35 kg.

Volgens mij win je veel meer met een auto die 35 kg lichter is, dan dat je met een zwaar KERS systeem kunt terug winnen.

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...