Duwgati Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Je hebt niet op zitten letten Sjaak Het is dus niet dat hij tegen Ferrari is, maar omdat hij liever in samenzweringstheoriën e.d. gelooft, dat hij zo reageert. Vandaar dat ik 'm ook die link naar geloofsgenoten heb gegeven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hummiesat Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Als ik zo naar de lokatie kijk zou het hem dat ook kunnen zijn... En Belg EN Limburger En terug ontopic: Het was een lange kwalificatie met 3 keer code rood. Ik vraag me af hoe zwaar de auto van Vettel is. Het zou mooi zijn als ie morgen ook als eerste over de streep gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Citaat: ik ben ferari fan al meer dan 30jaar Dan zou je nu toch moeten weten hoe je t schrijft . "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Sjaak, wel even de slaap uit de ogen wrijven en nog 's even nadenken voor je reageert, en liefst zonder koppig of eigenwijs te worden! Hij schrijft: Citaat: ik ben ferari fan al meer dan 30jaar Vervolgens schrijf jij: Citaat: dat je geen Ferrari fan bent maak je wel erg duidelijk Ik attendeer jou daar vervolgens op en dan moet je dus niet zeggen dat je wel hebt zitten opletten, want dat je hebt echt alleen zijn laatste reactie gelezen. En ook al was dat al zonde van jou (en mijn) tijd, dat maakt nog niet dat je gelijk had Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maku Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: hummiesat Ik vraag me af hoe zwaar de auto van Vettel is. De gewichten van alle auto's: 01. Sebastian Vettel - 658,5 kg 02. Jarno Trulli - 655,5 kg 03. Lewis Hamilton - 656,0 kg 04. Adrian Sutil 650,0 kg 05. Rubens Barrichello - 660,5 kg 06. Nick Heidfeld - 660,0 kg 07. Jenson Button 658,5 kg 08. Kimi Raikkonen 661,0 kg 09. Heikki Kovalainen 675,0 kg 10. Sebastien Buemi - 665,4 kg 11. Nico Rosberg - 684,5 12. Fernando Alonso - 689,5 kg 13. Robert Kubica - 686,0 kg 14. Timo Glock - * 15. Jaime Alguersuari - 682,5 kg 16. Giancarlo Fisichella - 661,5 kg 17. Kazuki Nakajima - 695,7 kg 18. Romain Grosjean - 691,8 kg 19. Vitantonio Liuzzi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pieterg Geplaatst: 3 oktober 2009 Delen Geplaatst: 3 oktober 2009 (en dan moet je de volgorde nog een 'beetje' door elkaar gooien vanwege alle uitgedeelde straffen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 4 oktober 2009 Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Hoe zit het eigenlijk met boardradio? Hier lijk ik te zien dat de teams zelf bepalen wat er op televisie komt. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast pieterg Geplaatst: 4 oktober 2009 Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: Thomas2000 Hoe zit het eigenlijk met boardradio? Hier lijk ik te zien dat de teams zelf bepalen wat er op televisie komt. denk dat dat wel klopt, tenminste, wat het officiele commentaar na het winnen van de race betreft. Als ze het team daarvan op de hoogte stellen, kan iedereen er rekening mee houden in het taalgebruik, omdat het live is (dit in tegenstelling tot de communicatie tijdens de race, die is altijd vertraagd, omdat die door de officials gecensureerd moet worden) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 4 oktober 2009 Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik denk dat er iets fout gaat. Ipv van het middelste stukje is alles op tv gekomen. Dit is ook vertraagd, kimi staat stil maar je hoort op de radio dat ie nog rijd. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fiene56 Geplaatst: 4 oktober 2009 Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Kan allemaal zijn , maar voorlopig heeft Vettel wederom laten zien wat ie kan. Ik zie hem in de toekomst zeker als wereldkampioen. Een jonge vent waar we nog veel plezier aan zullen hebben. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satdorus Geplaatst: 4 oktober 2009 Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik stel voor dat de oortjes afgeschaft worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
omanski Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 And the winner is......JENSON BUTTON, een dubbelslag voor Brawn GP!! Na 1 seizoen nu al aan de wereldtop ! en ehh ferrari-rood, is dat de kleur van de rode lantaarn ?? Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hummiesat Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 Origineel bericht van: omanski en ehh ferrari-rood, is dat de kleur van de rode lantaarn ?? Als Fisichella er in rijdt wel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 Klopt en met t prijzengeld van dit wk tezamen met een wk status in t eerste seizoen zal t ook niet al te moeilijk zijn volgend seizoen een grote sponsor aan te trekken. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
omanski Geplaatst: 19 oktober 2009 Delen Geplaatst: 19 oktober 2009 Origineel bericht van: gigantaandemuur Klopt en met t prijzengeld van dit wk tezamen met een wk status in t eerste seizoen zal t ook niet al te moeilijk zijn volgend seizoen een grote sponsor aan te trekken. Dat lijkt mij ook gigant, dat heeft niks van doen met of je een team voor een prikje op de kop tikt..... Het gaat erom wat je er mee doet, en dan kun je niet om Ross Brawn heen...had het goed voor elkaar ! En met een heel wat meer bescheiden budget dat het rode team.....of niet Sjaak(k) Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen