Gast decodertje Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 die oelewapper uit Laren kun je beter op tractorbanden laten rijden. is meer een figuur voor de zwarte cros dan de F1.
gigantaandemuur Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Origineel bericht van: DVD en oja dit zie ik ook heel graag bij McLaren zien rijden naast Lewis Hamilton Jammer dat ze niet kunnen rijden vrouwen. Is al eerder geprobeerd ook werd niks alles wat uit de indy kwam werd niks trouwens. Andretti niet Villeneuve niet en Mansel ook niet toen hij terug switchte naar F1 al met al een slecht plan dus. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast hummiesat Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Danica doet het "voor een vrouw" anders helemaal niet slecht in de IRL hoor. Ze staat 8e in het kampioenschap. Zeker op de ovals is ze steevast in de top 10 te vinden. Op de "normale" circuits is het ietsje minder.
Gast DVD Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 trouwens er hebben maar 5 vrouwen mee gereden in de F1 van af het begin de laatste was Giovanna Amati in 1992 ze reed toen voor Brabham ik vind dat er meer vrouwen in de F1 moeten komen.
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 ik niet. als je ziet hoe de meeste vrouwen autorijden merDe deze ruimte is te huur
Gast DVD Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 ja toen danica rookie was op in Indianapolis 2005 kon zij winnen als eerste vrouw maar mog niet van haar teambaas ze werd 5E
Gast DVD Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 ik mag me moeder danken dat ik zo goede uitvinding was
Gast decodertje Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Origineel bericht van: DVD ik mag me moeder danken dat ik zo goede uitvinding was dvd is ook al weer achterhaald hoor zo,n goeie uitvinding was dat dus niet. terug on topic
Gast DVD Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Origineel bericht van: decodertje Origineel bericht van: DVD ik mag me moeder danken dat ik zo goede uitvinding was dvd is ook al weer achterhaald hoor zo,n goeie uitvinding was dat dus niet. terug on topic oke even over topic wanner komen nu eindelijk vrouwen in de F1 ????? als alle grote teams er uit zijn en dan krijgen wel een F(email)1!!!!!!
gigantaandemuur Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 Femina 1 lijkt me niet de oplossing als je op t budget wil besparen al die extra schades enzo "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Ome Merde Geplaatst: 13 augustus 2009 Geplaatst: 13 augustus 2009 het wordt theekrans dames, zullen we weer ontopic gaan ? merDe deze ruimte is te huur
The Iron Maiden Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2009 Ok. Heeft iemand al een officieel bericht gelezen dat Piquet is ontslagen bij Renault en wie hem gaat opvolgen? Ik kom niet verder dan berichten over een ruzie/meningsverschil tussen Bratore en Piquet, maar ik heb nog nergens gelezen dat Piquet ook werkelijk ontslagen is. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 Wel vreemd dan Renault nu pas met het bericht komt dat Piquet wordt vervangen door Grosjean mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2009 Renault heeft onlangs wel het nieuwe concorde verdrag getekend, dus ze zijn verplicht om tot 2012 in de F1 te blijven mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen