Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast decodertje
Geplaatst:

die oelewapper uit Laren kun je beter op tractorbanden laten rijden.

is meer een figuur voor de zwarte cros dan de F1. laugh

• Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: DVD
en oja dit zie ik ook heel graag bij McLaren zien rijden naast Lewis Hamilton

DanicaPatrick.jpg
Jammer dat ze niet kunnen rijden vrouwen.
Is al eerder geprobeerd ook werd niks alles wat uit de indy kwam werd niks trouwens.
Andretti niet Villeneuve niet en Mansel ook niet toen hij terug switchte naar F1 al met al een slecht plan dus.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Geplaatst:

Danica doet het "voor een vrouw" anders helemaal niet slecht in de IRL hoor. Ze staat 8e in het kampioenschap.

Zeker op de ovals is ze steevast in de top 10 te vinden. Op de "normale" circuits is het ietsje minder.

Geplaatst:

trouwens er hebben maar 5 vrouwen mee gereden in de F1 van af het begin de laatste was Giovanna Amati in 1992 ze reed toen voor Brabham ik vind dat er meer vrouwen in de F1 moeten komen.

Geplaatst:

ja toen danica rookie was op in Indianapolis 2005 kon zij winnen als eerste vrouw maar mog niet van haar teambaas ze werd 5E

Geplaatst:

ik mag me moeder danken dat ik zo goede uitvinding was

Gast decodertje
Geplaatst:

dvd is ook al weer achterhaald hoor :D zo,n goeie uitvinding was dat dus niet. whistle

terug on topic laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: decodertje

dvd is ook al weer achterhaald hoor :D zo,n goeie uitvinding was dat dus niet. whistle

terug on topic laugh

oke even over topic wanner komen nu eindelijk vrouwen in de F1 ?????

als alle grote teams er uit zijn en dan krijgen wel een F(email)1!!!!!!
Geplaatst:

Femina 1 lijkt me niet de oplossing als je op t budget wil besparen al die extra schades enzo :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Geplaatst:

Ok.

Heeft iemand al een officieel bericht gelezen dat Piquet is ontslagen bij Renault en wie hem gaat opvolgen? Ik kom niet verder dan berichten over een ruzie/meningsverschil tussen Bratore en Piquet, maar ik heb nog nergens gelezen dat Piquet ook werkelijk ontslagen is.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Renault heeft onlangs wel het nieuwe concorde verdrag getekend, dus ze zijn verplicht om tot 2012 in de F1 te blijven

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen