Gast hummiesat Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Of hij de waarheid spreekt of niet, mijn stelling blijft staan. Het is het zoveelste schandaal, waar of niet, wat het gehele F1 circus voor de kiezen krijgt.
crazydavid Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Het wil niet zeggen dat hij in een Renault niet kan rijden dat hij dat misschien niet in een andere auto wel kan. ik moet wel zeggen dat ik die niet echt geloof zene. Het is natuurlijk de combinatie van de rijder en de auto die punten maken. dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Duwgati Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Origineel bericht van: hummiesat Of hij de waarheid spreekt of niet, mijn stelling blijft staan. Het is het zoveelste schandaal, waar of niet, wat het gehele F1 circus voor de kiezen krijgt. Uit alle schandalen en schandaaltjes van de laatste jaren blijkt dat de F1 veel corrupter is dan we tot voor een paar jaar ooit voor mogelijk hadden gehouden. Per saldo zijn het de renstallen en bobo's zelf die hun eigen sport in discrediet brengen, niet degene die als klokkenluider fungeert. Ongeacht zijn motieven.
Gast hummiesat Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Dat zal ik ook niet ontkennen. Wat ik aan wilde geven dat het het zoveelste schandaal is waar ze en ook wij niet op zitten te wachten. En ik praat het geheel niet goed, maar die Piquet familie is een clubje retards. De ouwe is alleen op wraak uitgeweest richting Briatore en gaat daarbij over (F1) lijken. En junior is gewoon een verwend jochie dat zijn zin niet krijgt. En hij kan gewoon niet wat zijn vader wel kon voor die ingerolen werd voor een veel snellere Schumacher. Bij Benneton waar Flavio toen de scepter zwaaide, maar Renault nog in geen velden of wegen te bekennen was.
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 ach, aan de andere kant is toch ook wel weer leuk. zulke gigantische bedragen en nog kinderachtig. ik zie er de humor wel van in. het merk Renault is nu in naam aangetast, zou mij niets verbazen dat ze gaan uitstappen (hebben ze meteen een goede reden i.p.v recessie ) merDe deze ruimte is te huur
Puch Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 2 jaar met uitstel voor Renault, levenslang voor Briatore De F1-renstal Renault zal levenslang geschorst worden als het in de komende twee seizoenen nog eens een gelijkaardige overtreding begaat als in de zaak rond de wedstrijdvervalsing tijdens de GP van Singapore 2008. Dat heeft de Internationale Automobielfederatie (FIA) bekendgemaakt. Flavio Briatore, ex-manager van de renstal, moet levenslang brommen, en de voormalige technische directeur Pat Symonds moet vijf jaar aan de kant blijven. Briatore afwezig Nelson Piquet Jr. en Fernando Alonso, de twee betrokken piloten, werden vanochtend in Parijs ondervraagd door de Wereldraad van de FIA, net als Bernard Rey, voorzitter van Renault F1. De twee protagonisten in de zaak, teambaas Flavio Briatore en technisch directeur Pat Symonds, waren niet aanwezig. Opzettelijke crash Nelson Piquet Jr De zaak draait om de opzettelijke crash van Nelson Piquet Jr. in de GP van Singapore, op 28 september 2008. Piquet Jr. zou toen de opdracht hebben gekregen zijn bolide te laten crashen, zodat zijn kopman Fernando Alonso de race kon winnen. Alonso was als 15e vertrokken in de GP van Singapore en had als eerste bevoorraad, heel vroeg in de wedstrijd. Net daarop raakte Piquet Jr. met zijn Renault een muur en moest de security car het circuit op. Tijdens de neutralisatie van de wedstrijd reden de meeste wagens de stands binnen voor hun eerste pitstop, en Alonso reed zo onbedreigd naar de leiding. Beide piloten worden niet gestraft in deze zaak. "Levenslang bij vergelijkbare fout" "De Wereldraad is van oordeel dat de fout een definitieve schorsing in het WK Formule 1 verdient", aldus het communiqué. De FIA houdt echter rekening met de positieve houding van Renault, zodat "de Wereldraad deze diskwalificatie pas zal toepassen als Renault zich schuldig maakt aan een vergelijkbare fout" tussen nu en het einde van 2011. Piquet Jr ontslagen Begin augustus werd Nelson Piquet Jr op de keien gezet bij Renault. Tijdens de Grote Prijs van België lekte uit dat er een onderzoek was opgestart naar de crash van Piquet Jr. Enkele weken geleden ging de Braziliaan over tot bekentenissen, en vorige week stapten teambaas Flavio Briatore en technisch directeur Pat Symonds op. Renault deelde daarbij ook mee dat het de beschuldigingen niet langer betwistte. Bron: HLN iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
crazydavid Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Voila da hebben ze weer mooi opgelost. Vindt het een mooie uitspraak. Laten we nu terug overgaan naar het mooie seizoen. dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Gast hummiesat Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Mwah... eigenlijk is het geen straf. Voor Renault bedoel ik dan. Het zou een zwaarder vergrijp zijn dan McLarens spy gate maar de straf valt er bij in het niet. Wat Flavio betreft heeft Piquet Sr. zijn wraak.
Xilence Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Origineel bericht van: hummiesat Mwah... eigenlijk is het geen straf. Voor Renault bedoel ik dan. Het zou een zwaarder vergrijp zijn dan McLarens spy gate maar de straf valt er bij in het niet. Wat Flavio betreft heeft Piquet Sr. zijn wraak. Vermoed dat dit eerder met de huidige economische situatie te maken heeft. Het vermoeden bestaat dat Toyota de F1 verlaat en nog een autofabrikant verliezen zou funest kunnen zijn voor de F1.
Gast hummiesat Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Da's dus hetzelfde als een bijstandsmoeder geen boete geven als ze 45km/h te hard rijdt.
hugogertie Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Jammer jammer dat de sport zo verziekt is. Het wordt tijd dat de leiding van de formule 1 eens een keer een spiegel voor houd. Wanneer ze dan kijken en om zich heen kijken zouden ze dan wakker worden......Vers bloed moet er aan de top komen. Ik denk dat het roer om moet om het leuk te houden. De races worden voortaan in de pits en in de kwalificatie gewonnen en verloren. Ik zie dit liever op de baan gebeuren...... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Duwgati Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Dat met die spiegel zal nooit gebeuren. Principes zijn prachtig, maar ze moeten geen geld of moeite kosten. Overal waar de commercie een grote rol speelt, is geld belangrijker dan principes. Zodra een maatregel ten koste gaat van de inkomsten, worden de principes ineens heel erg flexibel geïnterpreteerd. Dat is echt niet alleen in de topsport zo, maar in de hele maatschappij. Er zijn echt maar heeeeeel erg weinig mensen die onder alle omstandigheden achter hun eigen principes blijven staan.
hugogertie Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Ik ben bang dat je daar gelijk in hebt......commercieel belang is groter dan de sport zelf. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Puch Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Formule 1-rijder Fernando Alonso heeft een contractovereenkomst voor vijf jaar (met optie op een zesde) afgesloten met Ferrari. Dat meldt de Spaanse radiozender Cadena Ser. De tweevoudige wereldkampioen (2005 en 2006) zal bij de Italiaanse renstal per seizoen 25 miljoen euro verdienen. Donderdag wordt de deal officieel bekendgemaakt. Fernando Alonso ligt nog tot eind 2010 onder contract bij Renault maar in de verbintenis is een optie voorzien waardoor de 28-jarige Spanjaard op het einde van het jaar weg mag. Met Massa in het tweede stoeltje is er voor de Fin Kimi Räikkönen geen plaats meer bij Ferrari. De wereldkampioen van 2007 zou terugkeren naar McLaren-Mercedes, waar hij zijn landgenoot Heikki Kovalainen zou vervangen. Bron:Klik & klik iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Duwgati Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Jammer. Alonso is een goede coureur, maar ik mag 'm niet. Hij spreekt mij totaal niet aan. Ik zal eens gaan nadenken of ik nog wel Ferrari-fan moet blijven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen