Ga naar inhoud


Het grote F1 2009 topic!


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Mc Laren team krijgt een voorwaardelijke schorsing van 3 wedstrijden, daarmee komen ze goed weg.

Bron: site van Formula 1.com

 

 

The FIA’s World Motor Sport Council has handed McLaren a three race ban for bringing the sport into disrepute after they were found to have misled race stewards at March’s Australian Grand Prix in Melbourne.

 

The ban will be suspended, however, in light of the ‘open and honest way’ in which team principal Martin Whitmarsh addressed the Council on Wednesday, and will only be applied if further evidence emerges, or there is another breach of the International Sporting Code...

 

Salu2, D.Quijote

 

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
komen ze weer goed weg die leugenaars... helaas



ja, ze komen goed weg.

Die knakker die alles verzonnen heeft maar wel een staat van dienst heeft van meer dan 30 jaar ontslagen. 30 jaar ervaring weg.
Hamilton diep door het stof.
Whithmarsh diep door het stof ( hij wist het bij het verlaten van Australie nog niet eens )
Punten kwijt die behaald zijn in australie.
Sponsoren die dreigen weg te lopen .
Al die tijd die er aan besteed is kun je ook aan andere zaken besteden.

Maarrr.... Ze komen goed weg. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Citaat:
Die knakker die alles verzonnen heeft maar wel een staat van dienst heeft van meer dan 30 jaar ontslagen. 30 jaar ervaring weg.

Wie zijn billen brand...

Citaat:
Hamilton diep door het stof.
Whithmarsh diep door het stof

Dat hoort bij hun show

Citaat:
( hij wist het bij het verlaten van Australie nog niet eens )

Dat hebben ze bij een eerder schandaal ook gezegd.

Citaat:
Punten kwijt die behaald zijn in australie.

En terecht...

Citaat:
Sponsoren die dreigen weg te lopen .

Hoort bij hun show om een lagere straf te forceren.

Citaat:
Al die tijd die er aan besteed is kun je ook aan andere zaken besteden.

Ze hebben er meer voor over dan je denkt.

Citaat:
Ze komen goed weg.

Helemaal correct.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Als iedereen zo goedgelovig is jegens andere mensen als jij bent, hadden we een hele rare wereld. wink

 

Ik snap best dat je geirriteerd bent. Je bent fan van dat team en dan is het niet leuk als ze kritiek krijgen.

 

Wat mijn gedachte over McLeugen betreft hebben ze het er in de jaren dat ik F1 kijk zelf onomkeerbaar naar gemaakt.

 

Ze vreten wat uit, ontkennen daarna steevast tot ze niet meer kunnen en daarna gaan ze het zielige slachtoffertje proberen uit te hangen om geen/minder straf te krijgen.

 

Sla de boeken er maar op na en je zult zien dat deze gang keer op keer herhaald wordt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook wel dat jij ervan baalt dat er geen hogere straffen worden uitgedeeld, maar hoe je het ook went of keert.... Als iemand in een team een klotestreek uithaalt ( en dat is inderdaad de zoveelste keer dat het gebeurt ), dan wil dat niet zeggen dat de hoogste bazen daar van op de hoogte zijn. Als de hoge bazen er vervolgens achter komen en je krijgt vervolgens ontslag kunnen ze niet veel meer doen dan dat. Daarna moet je vervolgens aan schadebeperking gaan doen. Dit zou elk team doen en ook jouw rode team.

 

Gr Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: The Pope
Ik snap ook wel dat jij ervan baalt dat er geen hogere straffen worden uitgedeeld, maar hoe je het ook went of keert.... Als iemand in een team een klotestreek uithaalt ( en dat is inderdaad de zoveelste keer dat het gebeurt ), dan wil dat niet zeggen dat de hoogste bazen daar van op de hoogte zijn. Als de hoge bazen er vervolgens achter komen en je krijgt vervolgens ontslag kunnen ze niet veel meer doen dan dat. Daarna moet je vervolgens aan schadebeperking gaan doen. Dit zou elk team doen en ook jouw rode team.

Gr Erik

Ja, haal Ferrari er maar weer bij. Het zal hun schuld wel weer zijn. Frappant dat dit altijd gebeurt.

Zelfs al wist Withmarsh er niet van, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt, als teamleiding blijf je verantwoordelijk voor het team. Als dingen zoals dit kunnen gebeuren kun je het ook als wanbeleid beschouwen.
En Withmarsh is en wordt niet persoonlijk gestraft, het team is bestraft. Die kluns die ontslag gehad heeft was direct verantwoordelijk dus zo vreemd vind ik het niet dat die gekickt is. Jij wel?

Ze hadden gewoon flink moeten zijn en direct nadat ze gehoord hadden dat Trulli onterecht gestraft was moeten melden wat er gebeurt was. Dan had Hamilton en ook het team hun kostbare punten van de 4e plaats kunnen behouden.
Maar nee, willens en wetens de mond houden. Accepteer dan ook de consequenties en ga naderhand niet zielig zitten piepen en probeer jezelf niet van dader tot slachtoffer te l*llen.

En ja, ik baal ervan dat er geen hogere straf is uitgedeeld. Deze straf is gewoon een aanfluiting in plaats van een voorbeeld.
En dat heeft niks te maken met voor welk team ik wel of niet ben, maar met het feit dat deze herhaaldelijke streken van McLeugen eindelijk eens moeten worden uitgeband. Dergelijke streken flikken
zij namelijk keer op keer door de jaren heen. En over 12 maanden gaan ze daar gewoon weer mee verder, let maar op mijn woorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Ja, haal Ferrari er maar weer bij. Het zal hun schuld wel weer zijn. Frappant dat dit altijd gebeurt.

Zelfs al wist Withmarsh er niet van, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt, als teamleiding blijf je verantwoordelijk voor het team. Als dingen zoals dit kunnen gebeuren kun je het ook als wanbeleid beschouwen.
En Withmarsh is en wordt niet persoonlijk gestraft, het team is bestraft. Die kluns die ontslag gehad heeft was direct verantwoordelijk dus zo vreemd vind ik het niet dat die gekickt is. Jij wel?

Ze hadden gewoon flink moeten zijn en direct nadat ze gehoord hadden dat Trulli onterecht gestraft was moeten melden wat er gebeurt was. Dan had Hamilton en ook het team hun kostbare punten van de 4e plaats kunnen behouden.
Maar nee, willens en wetens de mond houden. Accepteer dan ook de consequenties en ga naderhand niet zielig zitten piepen en probeer jezelf niet van dader tot slachtoffer te l*llen.

En ja, ik baal ervan dat er geen hogere straf is uitgedeeld. Deze straf is gewoon een aanfluiting in plaats van een voorbeeld.
En dat heeft niks te maken met voor welk team ik wel of niet ben, maar met het feit dat deze herhaaldelijke streken van McLeugen eindelijk eens moeten worden uitgeband. Dergelijke streken flikken
zij namelijk keer op keer door de jaren heen. En over 12 maanden gaan ze daar gewoon weer mee verder, let maar op mijn woorden.


HOOR! HOOR!(vertaald uit het Engels) wink

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, haal Ferrari er maar weer bij. Het zal hun schuld wel weer zijn. Frappant dat dit altijd gebeurt.

 

Tsjonge jonge, niet zo kleinzerig doen. Ik zeg alleen maar dat in zo'n geval ook Ferrari aan schadebeperking zal doen.

verder geen lelijk woord over ferrari.

 

Zelfs al wist Withmarsh er niet van, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt

 

Daar heb je het al. Wat JOU zeer onwaarschijnlijk lijkt.

 

Die kluns die ontslag gehad heeft was direct verantwoordelijk dus zo vreemd vind ik het niet dat die gekickt is. Jij wel?

 

Nee hoor, is volledig terecht en dat kun je ook op geen enkele manier uit mijn post halen.

 

Ze hadden gewoon flink moeten zijn en direct nadat ze gehoord hadden dat Trulli onterecht gestraft was moeten melden wat er gebeurt was. Dan had Hamilton en ook het team hun kostbare punten van de 4e plaats kunnen behouden.

Maar nee, willens en wetens de mond houden. Accepteer dan ook de consequenties en ga naderhand niet zielig zitten piepen en probeer jezelf niet van dader tot slachtoffer te l*llen.

 

jij hebt geen idee waar je het over hebt. Op het moment dat het de teamleiding ten gehore kwam is er direct en concreet gehandeld Waar jij het idee vandaan haalt dat het allemaal willens en wetens verborgen gehouden moest worden is mij een raadsel.

De consequenties accepteren doen ze toch ook? En waar haal jij de info weg dat ze zielig lopen piepen ?

 

 

En ja, ik baal ervan dat er geen hogere straf is uitgedeeld. Deze straf is gewoon een aanfluiting in plaats van een voorbeeld.

En dat heeft niks te maken met voor welk team ik wel of niet ben, maar met het feit dat deze herhaaldelijke streken van McLeugen eindelijk eens moeten worden uitgeband. Dergelijke streken flikken

zij namelijk keer op keer door de jaren heen. En over 12 maanden gaan ze daar gewoon weer mee verder, let maar op mijn woorden.

 

ach, geeft niks hoor. Er rest jouw de rest van het seizoen nog maar één ding.

Lekker verder gefrusteerd formule 1 kijken. ( Ze gaan namelijk nog niet zo hard ) Het is allemaal wel slecht voor je hart hoor.

 

Misschien kun je een anti Mclaren site beginnen. kun je al je frustaties kwijt.

Ik kijk altijd met een stel kameraden F1. Waaronder ook een aantal Ferrari fans. Nooit geen probleem.

maar als er zo;n type als jou tussen zou zitten zou het wel anders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Dude, laat het rusten. Dat jij er anders overdenkt was me voor mijn eerste post al duidelijk.

En al beloof je me het hele Daimler concern kun je me nog niet overtuigen net zomin als dat jij

van je mening af wil wijken. Ik zie dus het nut er niet van in om er nog meer tijd aan te besteden.

 

En zolang Vettel voor Hamilton eindigt vind ik het prima.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...