climasat Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Beste medesatters, Ik heb een Relook 400s en deze geeft in plaats van de kanaal naam een melding "Loaded 101" op het display. Ik heb echter geen idee wat ik hier aan kan veranderen maar wil toch gewoon de zender naam op het display. Dit probleem is onstaan nadat ik er een nieuwe image heb in gezet. Opnieuw flashen heeft geen resultaat en de Relook staat ingesteld tijdens het booten als een Dreambox 7000 De image waar deze melding verschijnt is de laatste Nabilo by Dhrg en hetzelfde gebeurt bij de Edg Nemesis image 4.21 . Wie heeft er een oplossing?
robbedoeske Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Ik weet dat het een instelling in het osd menu is,weet het niet meer precies.Heb er nu incubus op en die staat standaard al goed.
climasat Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 hallo, Ik heb het menu diverse malen door gelopen maar ik kan het niet vinden.
Gast arvy Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Waarom zet je er dan geen ABCom enigma op? Vrijwel dezelfde functionaliteit, maar je display geeft wel de naam van het kanaal weer.
D_liver Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Lijkt me dat je gewoon ff een abcom enigma erop moet flashen dan zijn je problemen wel weg 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
climasat Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 Hallo D_liver, Dat is ook wel zo, het heeft ook altijd gewerkt met Powerboard en Abcom image's maar het triggert mij "waarom nu met de Itialiaanse images niet" Ik ben zeer tevreden met Nemisis of Nabilo omdat ze behoorlijk uitgebreid zijn en ik wacht gewoon op de gouden tip Groeten...
cejean Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Origineel bericht van: climasat Hallo D_liver, Dat is ook wel zo, het heeft ook altijd gewerkt met Powerboard en Abcom image's maar het triggert mij "waarom nu met de Itialiaanse images niet" Groeten... Probeer de nieuwe SIF team dan maar eens.. is ook italiaans.. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
robbedoeske Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Incubus (voorheen Merlin) werkt ook perfect hoor.
climasat Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Geplaatst: 16 januari 2009 Hallo Robbedoeske, De Incubus variant ken ik en werkt goed en ben inmiddels weer terug naar deze image. Helaas geen oplossing, gooi er maar een slotje op....
cejean Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Nog even voor het slotje erop komt....Waarom gebruik je Gemini 4.1 dan niet. Daar heb je wat je wil betreft kanaal aanduiding, en erg uitgebreid bleu panel... * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
climasat Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Hallo, Gemini 4.1 heb ik ik ook gebruikt maar deze is nogal oud,ik heb inmiddels de Merlin/Incubus image er weer in gezet. Ik vond het gewoon vreemd dat Nabilo en Nemesis de zelfde fout melding geven en aangezien het allemaal Enigma image's zijn, zou de kanaal weergave geen probleem moeten zijn. Groeten...
robbedoeske Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: cejean Nog even voor het slotje erop komt....Waarom gebruik je Gemini 4.1 dan niet. Daar heb je wat je wil betreft kanaal aanduiding, en erg uitgebreid bleu panel... En werkt de rf uitgang dan ook?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen