Gast goofyboy Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 hallo, ik ben nieuw met alles omtrent dit forum. Nu heb ik de stap genomen en een goede ipbox 9000 hd gekocht. Heb vandaag een multytenne twin gekocht. Graag wil ik de basis dingen weten. Hoe kan ik dingen toevoegen en is een usb wifi dongel mogelijk om werkend te krijgen? En ja Gbox hoe kan ik dat installeren. Heb geen ervaring met linux en images. Welke image hebben jullie op de ipbox staan? alvast bedankt joost
lodie Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Goofyboy, Lees dit forum eens goed, staan genoeg tips in... Tevens kun je een hoop vinden op denktenk.com Lodie
Gast goofyboy Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 weet niet waar ik eerst mee moet beginnen met doorlezen. bent niet te beroerd om te zoeken en zo maar is wel lastig voor een beginner. zeker als je nog niks weet over images. joost
lodie Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Gewoon doen. Flash eens een image en kijk of hij bevalt. Deze staan allemaal op de link die ik hierboven vermeld heb. Lodewijk
Gast goofyboy Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 welke image heeft u erop gezet? m v g
lodie Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb nlb geprobeert, en sifteam. De laatste beviel mij het beste maar dat is persoonlijk hoor. Ik zou gewoon diverse images proberen en welke het beste bevalt houden Lodie
Gast goofyboy Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 oke dankje, ik heb daarnet geprobeerd de webinterfce te openen maar dat lukt niet. via ftp kan ik wel op de ipbox komen. als het mee zit ga ik morgen de schotel ophangen en uitrichten. kan het zo zijn dt je weinig kan doen met de ipbox tot dat je de kanalen hebt ingesteld? m v g
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen