mj13kv Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Ik zit met het volgende probleem: Ik heb een 42PF9731/10 met een kapot scherm en deze wil ik vernieuwen.Volgens de Styling Sheet van de Philips site zit hier een LC 420WX2(SL)(A1) in,maar als ik hem open zit er een LC420WU(SL)(A1) .Ik kan aan een LC420WX2(SL)(A1) komen .Het verschil wat te zien is dan zijn de inverters met andere stekkers.Is dit op een manier te doen??? Alvast mijn dank. Het mooie van het mooie weer is ,dat het maar mooi weer mooi weer weer is!
columbo Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 als alleen de stekkers anders zijn ,kun je beter de conektoren aanpassen,of anders de stekkers.
iemand Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Beetje smurf gepraat, maar ik neem aan dat je de module bedoeld waar de hoogspanning voor de tl-buisjes wordt gemaakt. Zo ja, dan zou ik eens kijken of alles mechanisch past en dan de connectoe van de oude print omzetten. Qua hoogspanning maakt het vaak niet zo veel uit. Suc6 gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen