Gast FeedFreak Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 wat zou het mooi zijn als History Channel HD ook in het HD pakket kwam van CanalDigitaal,ik heb ze al een mailtje gestuurd met deze vraag.
Elwin Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Ik denk dat dit zeer onwaarschijnlijk is. History Channel SD is ook nog niet via CDS gestart, en dan is het heel knap als de HD-versie wel via CDS te ontvangen is...
Gast alex76 Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Dat zou geweldig zijn! We hebben vorig jaar wel een tijdje van history channel SD kunnen genieten op het proefkanaal van CD. We horen graag het antwoord op je mail!
edbe Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 al antwoord gekregen ?? heb ook eens een tijdje geleden geschreven naar CD, en vertelde mij als er nieuwe zenders komen dan wordt het op hun site vermeld, dus afwachten maar 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast FeedFreak Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Origineel bericht van: Edbe al antwoord gekregen ?? heb ook eens een tijdje geleden geschreven naar CD, en vertelde mij als er nieuwe zenders komen dan wordt het op hun site vermeld, dus afwachten maar nee nog niets gehoord van ze...
ViCcO Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Ik heb laatst ook wat info over hd kanalen proberen te krijgen via canaldigitaal. Voordat je info terug krijgt duur ongeveer 10 werkdagen. Dit kreeg ik als reaktie: "Op dit moment kunnen wij u helaas nog geen duidelijkheid verschaffen over de mogelijkheden wat betreft de HD kanalen. Wanneer en of deze beschikbaar komen moet nog blijken. Indien u bent aangemeld voor de nieuwsbrief (www.canaldigitaal.nl/nieuwsbrief) wordt u direct op de hoogte gesteld van evetuele wijzigingen." Voorlopig dus nog niets wijzer, Afwachten maar weer.
Gast FeedFreak Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 kom tie dan... Geachte ........, Dat is helaas niet mogelijk. Als wij in de toekomst het HDTV Pakket zullen uitbreiden, zullen wij alvorens informatie aan u doorgeven. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service had ook niet anders verwacht.
Littlesat Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Wat verw88 jullie? Dat CDS voorspelt welke zenders er misschien over een jaar of 2 jaar zullen gaan komen en/of afvallen??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast radio_man_new Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Weinig kans. Net als culturele zenders is dit voor "de massa" volkomen oninteressant, die heeft liever lawaaiige muziektroep, advertorialzenders zoals "lifestyle" - daar hoeft CD volgens mij niks tot weinig voor te betalen. In de maand dat HC wel te zien was, vond ik het wel aardig maar de hijgerige presentatie, popi-jopi presentatie en overdreven sensationele en snelle editing niet altijd een genot om naar te kijken. Maar ja, beter dan niks. Noot: In Amerika noemen ze HC weleens The Hitler Channel, vanwege de overdreven aandacht voor WW II...
Ou-Tannu Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 gewoon ff een bakkie geld naar een andere aanbieder gooien.. history channel SD zit al een keer of 5 op Astra 1 / Hotbird Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gerard 76 Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu gewoon ff een bakkie geld naar een andere aanbieder gooien.. history channel SD zit al een keer of 5 op Astra 1 / Hotbird en op 0,8 west met NL ondertitels Daar zit ie ook in HD,engels,zonder NL ondertitels...
Olie Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Gerard: Dan moet je er wel bij vermelden dat deze gecodeerd zijn in Conax en niet door iedereen te zien zijn. (Ik gelukkig wel met een Diablo cam) Maar om on topic te blijven ik kijk er vaak naar in HD en het zou voor CD wel een aanwinst zijn. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
digitaal kijker Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 en in het sky uk pakket zit die zender ook,wel een kaartje voor nodig en abbo op het HD pakket. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Ou-Tannu Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 nja meeliften op 0.8w wordt toch wat lastier op 1 van de Astratjes wordt wat makkelijker voor veel mensen he Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen