Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 zie onderwerp zijn daar free tooltjes voor ? is eenmalig noodzakelijk dus moet freeware zijn. bestaat er zoiets ? vista - internet explorer 7 merDe deze ruimte is te huur
Big fellow Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Als het wachtwoord in het koekje staat dan zal ik nooit meer gebruik maken van die website. Normaal gesproken staat er alleen een referentie code in een cookie wat op de web server wordt gekoppeld aan een user / waarde / wat dan ook. Ik geef je dus zeer weinig kans dat je een wachtwoord uit een cookie kan halen als het er al in staat. Het probleem is namelijk dat het iedere designer vrij staat hoe informatie te coderen in een cookie... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 het wachtwoord zelf wordt inderdaad niet bewaard in een cookie (las ik net). het moet echter wel mogelijk zijn een wachtwoord te achterhalen. merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Hangt helemaal af van de webappl., sommige doen een crypto call met een waarde+password en die gaat dan de cookie in, andere bewaren de hash op de server. Dus je zal moeten openbaren waar nu je weer bent geweest gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Als je bij b.v. het inlogscherm je inlog ziet staan met daarbij het wachtwoord in sterretjes b.v. dan kan je meestal met SNADBOY REVELATION het wachtwoord weer zichtbaar maken.
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 dat werkt niet, dan komt er &Gebruikersnaam: te staan. Dit is niet het wachtwoord merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 Internet Explorer Password Recovery van Passcape doet het wel goed. zoiets zoek ik dus, alleen dan freeware omdat het een éénmalige actie is en omdat ik een krent ben merDe deze ruimte is te huur
Big fellow Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Hoe weet je zeker dat het programma wat jij noemt werkt? Ik keek eens op hun "test" pagina, en zag twee password boxes om te testen. Dit is de html code van die twee boxes: Code: <tr><td>Password 1:<input type="password" name="Password1" size="40" value="hi"><br><br>Password 2:<input type="password" name="Password2" size="40" value="psw"></td></tr> Als het programma deze passwords kan tevoorschijn toveren dan is het een heel goed programma NOT. Geef eens aan van welke (soort?) website het password wil terug halen? Heel veel websites die voor jou het password invullen door middel van een cookie, vullen het met een hash van het password. Heel vaak is deze hash tijd gebonden, dus als je dezelfde hash een uur later wilt gebruiken dan werkt hij niet meer... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Geplaatst: 14 januari 2009 ik word oud. nb. een eigen topic : http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1378647/fpart/1 argh, gelukt dus ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten