EdArnhem Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Hebben jullie dat ook? Het geluid van Thai Global network (hotbird 12207/H/27500/3/4 is vervormd. Is dit op te lossen of ligt het aan de zender?
Elwin Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Bij mij lijkt het geluid prima te zijn. Staan je geluid instellingen wel goed?
Gast aart44 Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Origineel bericht van: EdArnhem Is dit op te lossen of ligt het aan de zender? Of het op te lossen is weet ik niet het ligt in ieder geval niet aan de zender. Dus de fout bij je eigen apparatuur zoeken, slechte scartkabel of zoiets.
tvster Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Mijn vrouw kijkt ook altijd naar TGN Het geluid is soms heel slecht dat klopt. Het ligt niet aan jou dus.. Zelfs TGN op de Thaicom is niet om aan te horen, het ligt gewoon aan de uplink. Het geluid van DMC is redelijk goed, en die komt via dezelfde uplink. Volgens mij nemen ze de series van TV7 en TV3 op een oude videoband op en worden ze weer uitgezonden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen