Matthijs Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 AMERSFOORT - Een man in Amersfoort is mishandeld na een ruzie over een schotelantenne. Het 51-jarige slachtoffer viel op de grond en kreeg ook nog een schop tegen zijn hoofd. Na de mishandeling had de man wat last van duizelingen en moest hij naar het ziekenhuis. De verdachte meldde zich later op het politiebureau. De 33-jarige Amersfoorter is aangehouden. Bron: RTV Utrecht Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Neptunus Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Amersfoort? Woont ene Sjaak daar niet? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
edbe Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 over een schotel, welke maat had deze gast dan ?? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
freaky Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 over de kleur van de schotel ???? tjeemig sta je bij de buren in de tuin de schotel uit te richten krijg je ruzie........ Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Moderator ceesv Geplaatst: 14 januari 2009 Moderator Geplaatst: 14 januari 2009 Binnenkort bij de rijdende rechter.... De amersfoortse schotelkwestie! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Poetsdoekje Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Citaat: Oeps...gelukkig klopt de leeftijd niet Dat kun je wel zeggen, maar soms.... Is de schrijvende pers niet goed op de hoogte van iemands leeftijd En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Agent Mike Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: Oeps...gelukkig klopt de leeftijd niet Dat kun je wel zeggen, maar soms.... Is de schrijvende pers niet goed op de hoogte van iemands leeftijd wat wil je ermee zeggen? Dat Sjaak nu achter zijn laptop zit IN het ziekenhuisbed?
Poetsdoekje Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Citaat: Dat Sjaak nu achter zijn laptop zit IN het ziekenhuisbed? Nee hoor Sjaakk heeft een ijzeren gestel, die valt maar zo niet om En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
D.Quijote Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Misschien ging die ruzie wel over het al dan niet plaatsen van een in-line versterker tussen de coax:D Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Neptunus Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Misschien ging die ruzie wel over het al dan niet plaatsen van een in-line versterker tussen de coax:D Salu2, D.Quijote Gevaarlijke ouwe koeien uit de sloot halen?? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Paullo Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Inderdaad gevaarlijke oude koeien. Misschien was het wel die fameuze test die Sjaak(k) daaromtrent ging houden met WPW. Blijkbaar was één van de twee niet tevreden over de testresultaten. Hing daar trouwens geen weddenschap aan vast. Greets
Bolliebol Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: Dat Sjaak nu achter zijn laptop zit IN het ziekenhuisbed? Nee hoor Sjaakk heeft een ijzeren gestel, die valt maar zo niet om Nou, toen ik naar zijn mooie wok kwam kijken, glibberde hij toch bijna van dat mooie schuurtje af........ Ik voel me nu nog schuldig
Neptunus Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: Paullo Inderdaad gevaarlijke oude koeien. Misschien was het wel die fameuze test die Sjaak(k) daaromtrent ging houden met WPW. Blijkbaar was één van de twee niet tevreden over de testresultaten. Hing daar trouwens geen weddenschap aan vast. Greets Ja, nou je het zegt! De verliezer zou iedere Sat4All core members verblijden met een appetijtelijke traktatie, toch? Ik weet alleen niet of er eigenlijk iemand gelijk heeft gekregen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
WPW Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Het was effe zoeke maar dit was sjaak na afloop... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Paullo Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Citaat: Het was effe zoeke maar dit was sjaak na afloop... Na afloop ...... van de mishandeling, de test of beiden ? Als de info van WPW correct is, zien we Sjaak hier niet meer terug want ik weet niet hoeveel core-members er zijn, maar als hij iedereen van een traktatie moet voorzien, kan hij zijn winkel wel sluiten. Greets
Aanbevolen berichten