Sjattuh Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 - CPU: Intel C2DUO E8400 3.00GHz 1333MHz 6mb 64BIT 775p - MoBo: Gigabyte EP45DS3R P45 DDR2 GLAN+Sata 16x - Mem: 2x 2GB DDR2 800 Mhz Dual kit (Kingston) - Video: Asustek EN9600GT (256Bit) 1024MB DDR3 TV DVI 16x - HDD: 2x 500 Deagate 7200 NCQ Sata2 32MB ST350032AS - Kast: AOpen H600B-B28 ATX 400W - Kaartlezer: een of andere lezer voor de memsticks van camera's etc. - DVD: LG GH22NS30 22x8x16 DVD-RW 22x - 24" BenQ LCD Vandaag besteld overmorgen binnen als het goed is. Wordt weer knutselen . Ik wilde eerst een Quadcore nemen maar kan dat altijd nog doen (eveneens een blue-ray writer). Dit is momenteel echt belachelijk duur hier in Turkije. Ik betaal nu voor bovenstaand systeem (incl OEM Vista Ultimate) 1230 euro. Met Blue ray burner en quad 3ghz cpu kwam er zomaar 800 euro bij... dus iets voor later. Voorlopig lijkt me dit wel even weer genoeg. Wat ik me alleen afvraag is of de Videokaart goed zal werken, deze is DDR3 en mijn Mobo DDR2. Of is dit alleen voor de mem bussen en niet van invloed op de videokaart? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Big fellow Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Wat ik me alleen afvraag is of de Videokaart goed zal werken, deze is DDR3 en mijn Mobo DDR2. Of is dit alleen voor de mem bussen en niet van invloed op de videokaart? Leuk lijstje. Let op dat je voeding niet overbelast gaat raken als je er een quad core inzet... DDR2 / DDR3 gaat over de bussnelheid tussen de (grafische) processor en het geheugen. Heeft dus 0,0 te maken met rand apparatuur. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
satvet Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh - Voorlopig lijkt me dit wel even weer genoeg. O, dus je hebt helemaal geen geld meer voor die dreambox 800 clone
Sjattuh Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Geplaatst: 15 januari 2009 Origineel bericht van: satvet Origineel bericht van: Sjattuh - Voorlopig lijkt me dit wel even weer genoeg. O, dus je hebt helemaal geen geld meer voor die dreambox 800 clone dat is hem nou juist... ik wil een DB800 en ik MOET een nieuwe PC... dus ik zal moeten schipperen... geen DB800 en ik kan een Quadcore erin proppen.. hmm dillema's Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen