kersen Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Met jullie hulp heb ik nu eindelijk mbox goed lopen op mijn kathrein. Maar is het zo dat mbox maar 1 kanaal tegelijk kan coderen. Het duurt namelijk er lang voordat ik beeld krijg op de gecodeerde kanalen. Op de fta kanalen heb ik gewoon een snelle zap snelheid. Greetz Kersen dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
Gast mavical Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Gebruik zelf de Mbox. Ik vind deze zelf sneller decoderen dan bijv de CCCAM. Het zappen van gecodeerde kanalen gaat eigenlijk heel snel. Hier dus geen enkel probleem mee.
kersen Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Geplaatst: 16 januari 2009 Dan zal ik wel nog iets fout hebben staan in mbox of cshare, nu aleen nog uitvinden wat he. greetz dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
Edwin Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Heb ook de mbox getest in een dreambox. Het is echt de snelste emu. Jammer dat de maker afstapt van gbox ondersteuning. Edwin
kersen Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 probleem is opgelost, Van de newyear editie terug gegaan naar de kerst edition. Nu werkt het perfect. Greetz Kersen dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
kersen Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Geplaatst: 20 januari 2009 De andere en nieuwere versies draaien nu ook goed. De fout heb ik nu eindelijk ondekt. Het zit hem in de ci-module instellingen. Ik kad deze op auto staan zonder kaart. En dan gaat hij bij iedere zap schijnbaar zoeken naar de kaart. Hopelijk heeft er iemand wat aan. Greetz Kersen dreamboxpvr600 / kathrein uf910 Hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen