Gast pietsat Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 nooit van ze leven spul gebruiken dus echt nooit~!!!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon schoon wrijven met houtwol dat doen ze in Spanje ook .trap niet in een wondermiddel die je marmer verziekt
Frans B Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Hoezo, was mijn advies niet goed? Ik heb hier alles van marmer, ja, kreta. Heb een keer een pot verf erover gehad, en met schuren en polijsten was het weer als nieuw !Trouwens, als er een marmer vloer wordt gelegt, gaat het ook zo. Eerst ruw marmer, dan schuren met een heel zware machine met schuurstenen! Als laatste dus met kunststof stenen en daarna mat staalwol en polijst middel..... System Administrator (niet van deze site)
odysseus Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Meestal word marmer dan voor binnen toepassing ook nog verzegeld met een soort lak. maemer is harstikke poreus. Bij mij binnen tenminste wel (ook Gr.) Ga er vanuit dat een aanrechtblad ook verzegeld is op de een of andere manier Grote schotels vangen veel wind..
Gast pietsat Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Origineel bericht van: Frans B Hoezo, was mijn advies niet goed? Ik heb hier alles van marmer, ja, kreta. Heb een keer een pot verf erover gehad, en met schuren en polijsten was het weer als nieuw !Trouwens, als er een marmer vloer wordt gelegt, gaat het ook zo. Eerst ruw marmer, dan schuren met een heel zware machine met schuurstenen! Als laatste dus met kunststof stenen en daarna mat staalwol en polijst middel..... ja dat is ook goed . maar je moet nooit dat nepspul gebruiken die gaatjes dichtmaken
freaky Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Meestal is een keukenblad gemaakt van graniet. Het zou wel marmer kunnen zijn maar dit lijkt me niet erg praktisch. Ik zou eerst eens proberen te achterhalen wat voor materiaal het is? En dan passende maatregelen nemen. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Psychosammie Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Ik moet de aankoopbonnetjes nog wel ergens hebben van de vorige bewoners. Ik heb wel gemerkt dat het behoorlijk krasgevoelig is (aanrecht). De wasbakken zijn iets minder gevoelig maar daar zet je meestal ook geen dingen op die kunnen krassen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
D.Quijote Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Ik zou toch graag eens een foto'tje zien hoe het er uit ziet. Want ik heb hier een marmer buroblad en in de badkamer heb ik ook marmer blad waar de wastafel in zit, en dat is echt niet zo kras gevoelig. Verder heb ik marmeren vloeren en die zijn ook niet kras gevoelig. Op de vloeren zit trouwens geen extra harde laag op. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
minplus Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Heb je een pm gestuurd met een link, weliswaar niet commercieel, maar je weet maar nooit.... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Psychosammie Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Thnx, Er zijn meer van dat soort sites. Maak met reclame voor schoonmaakmiddelen. Maar kalk zit daar nooit bij. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen