maja Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Ik zou het handig vinden als er op sat4all een database aanwezig zou zijn. Met bijvoorbeeld alle gerenommeerde images zoals: Pli,Gemini,EDG-Nemesis,Nabilo en nog enkele andere. Plugins met beschrijving. Kortom eigenlijk alles wat bij de bepaalde images te gebruiken is.
Ron Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Daar kan ik één heel simpel antwoord op geven: Iedereen wil het gebruiken, maar niemand wil het maken. Juist dat maken kost erg veel (vrije) tijd en aangezien er daarvoor weinig tot geen vrijwilligers zijn, is er hier geen database meer. Wat we wel gaan doen is zometeen onder ieder (belangrijk) forum minimaal 1 "subforum" maken waar alleen "speciale" leden en moderators schrijfrechten krijgen en waar in HTML, UBB code of gewoon als platte tekst dergelijke informatie geplaatst kan worden. Ieder lid dat iets wil bijdragen kan dan wat ons betreft schrijfrechten krijgen in zo'n subforum. Ron
satvet Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Volgens mij praten jullie lichtelijk langs elkaar heen. OP bedoeld volgens mij vooral een downloadsectie waar alle relevante bestanden zijn te downloaden zoals bijv op IHAD, terwijl jij meer de oude database bedoeld met "How To's". Maar eigenlijk is die database/downloadsectie er al mits de zoekfunctie goed -kan- functioneren. Je kunt zowel "How To's" vinden als linken of minimaal verwijzingen naar downloadbare bestanden. En dan nog, waarom zou je tijd/geld/schijfruimte verspillen als je alles aan bestanden (nou ja, vrijwel alles) kunt vinden op genoemd Board.
Poetsdoekje Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Citaat: Volgens mij praten jullie lichtelijk langs elkaar heen. Kennen jullie elkaar? Ik vindt de uitleg van Tox best wel duidelijk En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
NINjak Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 De uitleg van Toxic[q] is wel duidelijk alleen was de vraag wel degelijk (over iets) anders. Maar zijn er al niet genoeg plaatsen waar je images of andere belangrijke files kan vinden?
PaulCl Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Origineel bericht van: NINjak Maar zijn er al niet genoeg plaatsen waar je images of andere belangrijke files kan vinden? Jazeker maar het probleem is dat als je hier in een post de link ernaartoe plaatst de boardcensuur veel daarvan gewoon verminkt. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
maja Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Geplaatst: 16 januari 2009 Wat ik bedoel is een database zoals onze oosterburen hebben. De DBFinfo database. Het antwoordt van Toxic is voor mij duidelijk. Het kost inderdaad veel tijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen