Ga naar inhoud


[TF7700PVR] cannot play on the scrambled service after channel change


josjansen

Aanbevolen berichten

Als ik op de TF-7700 een gecodeerde zender opneem en in de tussen tijd naar een andere zender zap en ik wil b.v. 10 min later naar de opnamen gaan kijken krijg ik een melding "cannot play on the scrambled service after channel change" dus dit houd in dat ik niet later naar een opname kan gaan kijken om de reclameblokken te omzeilen. Dit ging met de TF-5510 wel, waarom hebben ze bij Topfield deze beveiliging erop gezet. frown

 

Jos

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jos,

Waarschijnlijk begrijp ik niet helemaal wat jij bedoeld want ik heb het volgende geprobeerd en dat functioneerde perfect.

Ik neem b.v. RTL7 op. Terwijl de opname loopt schakel ik over naar b.v. RTL8.

Na circa 10 minuten naar RTL8 gekeken te hebben klik ik via het Menu 'Opnames' op de nog lopende opname van RTL7 en krijg gewoon RTL7 en dus de lopende opname in beeld.

Als ik de opname van RTL7 stop zet en daarna weer afspeel krijg ik ook gewoon beeld te zien.

Is dit wat jij bedoeld?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt als je de opnamen stop zet dan kan je gewoon kijken. maar ik wil dus kijken met tijdverschijving en dat gaat niet want dan krijg je die melding. Op de 5510 kan je dan gewoon op de nog lopende opname terug spoelen en dan het programma van het begin af aan te bekijken. En dan kun je dus elker keer als er reclamen komt voorruit spoelen.

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een tijd geleden al met REBOX gesproken. Was een bekend probleem, en hopelijk wordt dat in de toekomst aangepast. Al heeft het zover ik het begrepen heb geen prioriteit. Jammer, want sommige mensen vinden dit al een reden om de ontvanger niet te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DennUs
Heb een tijd geleden al met REBOX gesproken. Was een bekend probleem, en hopelijk wordt dat in de toekomst aangepast. Al heeft het zover ik het begrepen heb geen prioriteit. Jammer, want sommige mensen vinden dit al een reden om de ontvanger niet te nemen.


Ja dat klopt, want ik zit er echt aan te denken om een andere ontvanger te kopen. weet alleen nog niet welke misschien de Vantage 8000s maar ja misschien heeft deze wel het zelfde probleem.

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...