groeselt Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Ik wil misschien Ziggo abo nemen waar alles in 1 zit Maar waar ik bang voor ben iz tot ik dan in hum modem geen UDP poorten meer kan openen. Heb gebeld met servicedesk, ze zeiden me tot ziggo alleen een dynamisch adres uitgeeft. Weet iemand uit ervaring of dit wel gaat? en of newsleecher i.c.m. ziggo goed functioneerd?
Fatfreddy Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Een kennis van mij heeft ook Ziggo en maakt gewoon gebruik van nieuwsgroepen dus newsleecher zal geen probleem zijn.
paardengek Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Om poorten te kunnen forwarden moet je achter het ziggo modem een router zetten. En in de router kun je dan poorten forwarden. Het ziggo modem is eigenlijk een doorgeef luik. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
groeselt Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Geplaatst: 17 januari 2009 dank jullie wel voor de antwoorden, dus poorten openen met ziggo is geen probleem. Maar helaas stond vanmorgen weer een stuk in de krant over ziggo, was erg negatief, dus twijfel enorm
JohnO Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 heb hier al jaren Ziggo telefonie kabel tv en internet Ook ooit een soort alles in 1 pakket van 2001 of zo. Werd van de week savonds door een telefoon-nitwit van Ziggo gebeld met het verzoek of ik klant wilde worden en het alles in 1 pakket wilde!! Nou ja! Heb overigens vrijwel nooit problemen met zowel telefonie als internet of kabeltv. Dat wel even gezegd. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Ome Merde Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Maar helaas stond vanmorgen weer een stuk in de krant over ziggo, was erg negatief, dus twijfel enorm niet ongegrond. als ik je uit ruime ervaring één tip mag geven : NOOIT DOEN !!!!! Ziggo bestaat enkel uit amateurs. Als je éénmaal ellende met ze hebt, hetzij technisch, hetzij administratief, neem van mij aan, dan ben je de sjaak. ik vlag nog steeds sinds ik Ziggo er met een smile van oor-tot-oor eruit GEDONDERD heb. ik zit bij Telfort, hier hoor je ook niet vele goede dingen over, echter kan ik niet zeggen dat ik vaak offline ben. ik ben sinds dec. 2007 online bij ze en ben in al die tijd nog niet 1 dag 24 uur off-line geweest. telefonie laat soms te wensen over maar vanwege de prijs vind ik dat je daar niet over mag zeuren (als het niet te lang duurt natuurlijk). TV via de schotel en via Digitenne en zo heb je ook een alles-in-één pakket echter wel veel goedkoper dan ... ZiZiZi <spuug> Ziggo. merDe deze ruimte is te huur
Fatfreddy Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ome Merde nu zat jij bij @home en die was misschien slecht maar hier in Noord Holland was het multikabel (quicknet) en die kwam vaak juist weer wel goed uit de testen.
Ome Merde Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 sinds het Ziggo is, is er het in het @Home gebied er niet beter op geworden. vanwege mijn werk heb ik helaas veel met deze idioten te maken hetgeen mijn bloeddruk soms tot gevaarlijke waarden doet laat stijgen merDe deze ruimte is te huur
Fatfreddy Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ik wil er eigenlijk alleen maar mee aangeven dat Ziggo niet overal even beroerd is.
Gast ThaTiCK Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Ik raad hier in het voormalig multikabel gebied ziggo ook niet af aan mensen, echter vermeld ik wel dat het een stuk goedkoper kan (zeg +/- 20 eur p.m.).
gerritvogels2 Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Ik heb zowel sat als kabel. De kabel van Ziggo middels alles in 1 extra. Zowel internet, telefoon en tv werkt uitstekend hier en nog nooit uitval gehad. Laats 10 euro teveel in rekening gebracht gekregen wat binnen enkele dagen is gecrediteerd. Zo moet het zijn. Zal wel niet altijd zo gladjes gaan maar daar kunnen er meer wat van. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen