Ga naar inhoud


Ziggo alles in 1 Plus + poorten


groeselt

Aanbevolen berichten

Ik wil misschien Ziggo abo nemen waar alles in 1 zit

Maar waar ik bang voor ben iz tot ik dan in hum modem geen UDP poorten meer kan openen.

Heb gebeld met servicedesk, ze zeiden me tot ziggo alleen een dynamisch adres uitgeeft.

Weet iemand uit ervaring of dit wel gaat?

en of newsleecher i.c.m. ziggo goed functioneerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb hier al jaren Ziggo telefonie kabel tv en internet

Ook ooit een soort alles in 1 pakket van 2001 of zo.

Werd van de week savonds door een telefoon-nitwit van Ziggo gebeld met het verzoek of ik klant wilde worden en het alles in 1 pakket wilde!!

 

Nou ja!

 

Heb overigens vrijwel nooit problemen met zowel telefonie als internet of kabeltv. Dat wel even gezegd.

 

 

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar helaas stond vanmorgen weer een stuk in de krant over ziggo, was erg negatief, dus twijfel enorm

 

niet ongegrond. als ik je uit ruime ervaring één tip mag geven : NOOIT DOEN !!!!!

 

Ziggo bestaat enkel uit amateurs. Als je éénmaal ellende met ze hebt, hetzij technisch, hetzij administratief, neem van mij aan, dan ben je de sjaak.

ik vlag nog steeds sinds ik Ziggo er met een smile van oor-tot-oor eruit GEDONDERD heb.

 

ik zit bij Telfort, hier hoor je ook niet vele goede dingen over, echter kan ik niet zeggen dat ik vaak offline ben. ik ben sinds dec. 2007 online bij ze en ben in al die tijd nog niet 1 dag 24 uur off-line geweest.

telefonie laat soms te wensen over maar vanwege de prijs vind ik dat je daar niet over mag zeuren (als het niet te lang duurt natuurlijk).

TV via de schotel en via Digitenne en zo heb je ook een alles-in-één pakket echter wel veel goedkoper dan ... ZiZiZi <spuug> Ziggo.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel sat als kabel. De kabel van Ziggo middels alles in 1 extra. Zowel internet, telefoon en tv werkt uitstekend hier en nog nooit uitval gehad. Laats 10 euro teveel in rekening gebracht gekregen wat binnen enkele dagen is gecrediteerd. Zo moet het zijn. Zal wel niet altijd zo gladjes gaan maar daar kunnen er meer wat van.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...