TokeMUp Geplaatst: 16 januari 2009 Geplaatst: 16 januari 2009 Ik ben op zoek naar een zo klein mogelijke Infra Rood repeater. Zou mijn ontvanger in een kast willen plaatsen die geen IR door laat. Heb er al een aantal gevonden maar deze zijn om en bij de 10cm groot. Zien er uit als een kleine wekker radio, maar dit is dus niet de bedoeling. Zoek iets dat je tegen een wand/kast kan kleven dat de grote heeft van een 2€ munt. Iemand een idee of ervaring me? Alvast bedankt. mvg
TokeMUp Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Geplaatst: 16 januari 2009 Ik was te vroeg met mijn vraag. Nog een beetje verder gezocht en hopla gevonde. mvg
Poetsdoekje Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Ik was te vroeg met mijn vraag. Nog een beetje verder gezocht en hopla gevonde. mvg Hoe, wie , wat , waar?? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
JohnO Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 bij wie heb je wat gevonden? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
TokeMUp Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Ik kan de site niet posten, maar wel de producten. Deze controler is voor twee toestellen. Je hebt er ook voor meer dan twee toestellen. mvg
TokeMUp Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: HDvideo Marmitek ir 8 pro kan ik je aanraden De bedoeling is dat er niet van apparatuur zichtbaar is. Als Ik moet kiezen tussen mijn Dreambox of de Marmitek. Dan zal het toch de Dreambox worden. die is niet veel groter en ziet er better uit. (mijn smaak) mvg
HDvideo Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 de pro van marmitek zie je niet, dat is een oogje van 1,5 cm breed en 0.5 cm hoog wat je onder je tv plakt. Het kastje ervan verbind je met het oogje en leg je in je kast, je kan er tot 8 ir repeatertje op aansluiten, er worden er 4 bijgeleverd. foto www.marmitek.nl/bigimages/9728.jpg
TokeMUp Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Lastig weg te werken met die draad aan de zijkant. OK het plaatje dat Ik voorlegde is groter, maar wel netje afgewerkt. Maar inderdaad het zelfde systeem. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen