Puch Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Op de Vlaamse zender één loopt momenteel het programma de bedenkers. Gewone mensen die hun uitvindingen op de markt proberen te brengen. Dit is de Japanse versie klik iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Satraver Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ik eet dus nooit een banaan als toetje in een japans restaurant xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
trust Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Inderdaad , erg onsmakelijk als ie op de grond valt Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Sjattuh Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ik zag dit een poosje terug op 1 van die tube sites... vond het bijzonder onsmakelijk.. wel knap van die vent maar wat mij niet losliet is hoe hij er ooit bij is gekomen....... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen