Seca3 Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Momenteel heb ik geen ontvangst van de themakanalen op Astra 3. Ik heb wel signaal maar blijkbaar is er iets met de codering aan de hand. De rest van de Nederlandse kanalen (Familiepakket) krijg ik probleemloos. Ook mijn Smartcard geldigheidsdatum staat op 29 februari 2009 dus daar ligt het ook niet aan. Ook heb ik de betreffende transponder opnieuw ingescand zonder resultaat. Zijn er meerdere personen die dit nu ervaren?? Sinds ca. 15:30 heb ik dit probleem..... Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Pjotrb Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Het is nu 16:36 en hier zijn geen problemen (meer). 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast aart44 Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Origineel bericht van: Seca3 Zijn er meerdere personen die dit nu ervaren?? Sinds ca. 15:30 heb ik dit probleem..... Alle kanalen van het themapakket werken hier normaal! Misschien is het inmiddels bij je ook opgelost.
Han Il Asco Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ik heb gekeken om 16.30 maar alles normaal. Alleen bij RNN7 krijg ik de melding dat mijn abbo niet voor dit kanaal geldig is.
Seca3 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Geplaatst: 17 januari 2009 Helaas... nog steeds lauw Loenen... Ik zie het nog even aan, anders ben ik denk ik veroordeeld tot de helpdesk van Canal Digitaal... Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Seca3 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Geplaatst: 17 januari 2009 RNN7 (waarvan ik eerst een testbeeld kreeg) wordt ook niet meer gedecodeerd, evenals MGM die deel uitmaakt van het familiepakket... Het lijkt er op dat alle door CD gecodeerde zenders op Astra 23 graden bij mij niet meer willen binnenkomen... op de FTA kanalen (regionale zenders) krijg ik wel gewoon beeld. Ook is het signaal (ruim) voldoende, dus ik vraag me af wat er loos is... Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Gast wageral Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Citaat: Ook mijn Smartcard geldigheidsdatum staat op 29 februari 2009 dus daar ligt het ook niet aan. Kijk eens naar de code op je smartcard. Staat daar 46 (da's de code van het themapakket) bij? Ger
Seca3 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Geplaatst: 17 januari 2009 Probleem opgelost! Ik heb 2 Dreamboxen en twee smartcards waarvan er 1 het themapakket heeft. Deze zat in de verkeerde box. Na omwisselen van de kaartjes alles weer OK. Sorry voor de onbedoelde verwarring... Hier kan een slotje op wat mij betreft... Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Ðeninux Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Zal wel aan mij liggen, maar ik had gister precies het zelfde. Vanmorgen thema pakket weer in orde. Anaal+ zal wel bezig zijn geweest joh. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
petry Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Heb momenteel ook geen thema kanalen meer. Zenders opnieuw gescand,echter geen resultaat. Kaart heeft update gehad, geldig tot einde maart. Krijg den handel niet meer aan 't draaien. Zijn er momenteel meerdere die dit probleem hebben, of ben ik alleen de gelukkige. Heeft het misschien iets te maken met de kaartwissel welke op komst is, of zijn ze aan het kl**** bij canal digitaal???? Wie heeft een tip, oplossing. Greetz Petry Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!
DeBeek Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Thema kanalen doen het hier prima... Maar waarom weer meteen de schuld aan CDS geven. ??
Gast pietsat Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 hier het zelfde kaart staat op 31/3
digitaal kijker Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 hier ook nog beeld en kaart datum op: 006a CANALDIGITAAL : 2009-03-31 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast aart44 Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: petry Heeft het misschien iets te maken met de kaartwissel welke op komst is, of zijn ze aan het kl**** bij canal digitaal???? Wie heeft een tip, oplossing. Greetz Petry Iedereen denkt vaak als het niet meer werkt dat de fout bij CDS ligt. Hier werkt alles dus je zult de fout bij je eigen installatie moeten zoeken.
petry Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: petry Heeft het misschien iets te maken met de kaartwissel welke op komst is, of zijn ze aan het kl**** bij canal digitaal???? Wie heeft een tip, oplossing. Greetz Petry Heb het als een vraag gesteld, en niet als datgene zoals jullie het opvatten. (het afkraken van CD) Heb mijn reciever opnieuw laten scannen, tevens heeft de kaart een update gekregen naar 30-03-09. Heb het ook in een andere reciever geprobeerd (Strong 8000), ook noppes. Alle kanalen van ander pakket gaan gewoon open. Greetz Petry Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen