timmerman_606 Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 tft scherm gaat in protectie na enkele seconden. de power module is lg-6871tpt237d en er staat een zwart geblakerde weerstand (r16)op. iemand een idee van de waarde van deze weerstand? alvast bedankt
iemand Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Kzou het niet weten, maar probeer eens wat. Probeer hoog en ga steeds iets lager bv 47k 10k 4k7 1k Nog een eufel dat ik vaak zie bij tft scherm. Krijg je wel even beeld ? Dan kan ook 1 v/d 2 kanalen v/d hoogspanning defect zijn. gr. Erik
timmerman_606 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Geplaatst: 17 januari 2009 kan ik wel eens proberen als ik echt geen schema of iemand anders vind met het zelfde probleem. De elco's zijn nog allemaal ok daar dacht ik eerst aan voor ik hem opende. in iedergeval bedankt, max
iemand Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Als je geen beeld hebt, probeer eens met een zaklantaarn er onder of je bv de startknop op het scherm kunt zien. Dan is de hoogspanning defect (soms 1 van een dual-kanaal) Meet even de transsistoren van de hoogspanning door op sluiting of geheel open en controleer de soldering van die trafo'tjes en de condensator daarbij op sluiting gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen