oldebroek Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 CubeRevo nlb svn8833 v1.27 --------------------------- for 9000 WEBIF login: root password: relook First time boot with Remote not working, is not fixed yet.. sorry! Reboot at lang screen and all is okay. Prepared by : Dexter Release date : January 18. 2009 Changes: * updated - SVN8833 unofficial (BETA) from DGStation. * Fix - PANIC situation when DGS Webif is open on pc during bootup. * Changed - HDD Format of ext2 formatted usb/harddrive even if it was ok. * Updated - multiboot had some issue with usb sticks above 2GB. * Updated - multiboot install now works on boxes where usb is mounted as harddrive. * Fix - multiboot webif on port 81 was using old webif directory. * Changed - ECM info in webif now showing correct info again. * Added - newcs 1.63 with updated configs (added 357 mhz to all configs). * plugins - Added shoutcast 0.51, bitrate 0.4, favpip 1.9.4, fps 0.1.3 * skins - deepblue update 3.5 (new livebanner) Thanks to @Crash * SVN --- - Recording problem with short HD recordings and 2hr stop fixed. * - simple livebanner (OSD option) still causing crash. * - DVBSubtitles now pure white with no banner behind. * - Signal strength bar is now working again. * - Media player got FastForward/rewind on divx support now (not .VOB files). * - blind scan - now default/advanced/reset scan. * - photoalbum now has background. * - Maturity rating now as agerating number in livebanner. * - recording with 1tuner boxes, only channels on same transponder shows in channel list when 1st recording is active. * NOTE----- this is a BETA, and people with external usb harddrive can experience recording issues with 2 HD Channel recordings (Will be seen as STUDDERING and only a reboot solves it). Te vinden op de bekende plaatsen. Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
kaaskop Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 bij mij werkt dit image niet. geen beeld met mijn zwarte CD kaart. werkt deze kaart bij iemand? groet
Moderator wiz Geplaatst: 18 januari 2009 Moderator Geplaatst: 18 januari 2009 * Added - newcs 1.63 with updated configs (added 357 mhz to all configs). Dat schijnt het probleem te veroorzaken. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
kaaskop Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 dank. ik weet dat newcs 1.63 het probleem is.... iemand een oplossing?
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 jep terug gaan naar newcs 1.62 ben al vanaf dat de 1.63 uit is aan het proberen deze aan de praat te krijgen maar helaas a no go voor seca2 CD newcs 1.62 even naar de map /var/bin/ zetten rebooten en alles doet het weer newcs.zip
kaaskop Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 er is nu newcs 1.64 werkt prima met mijn Cd-kaart zie denktenk voor link installatie zie boven. vergeet niet chmod 755
ikbennico Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: plex Waar stel je chmod ook al weer in?? Als je de hotfix update gebruikt in het NLB panel installeert hij newcs v1,64 voor je en werkt standaard zonder alles in te stellen. Hij werkt weer prima met de canaldigitaal card. Nico
bully2 Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 ik ook iets gelezen over blindscan in de readme dat klinkt gut weet er imand meer over? ....goede beta image groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
lodie Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Waar stel je chmod ook al weer in?? Via telnet kan dat. Lodie
Gast DennUs Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Hebben we inmiddels een normale Canal Digitaal EPG? Dat is toch wel een reden dat ik bij een Dreambox blijf :-(
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 standaard is nu twee dagen totaal en anders met webepg dan heb je 7 dagen
Gast DennUs Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 OK! twee dagen is al beter dan NOW/NEXT. Zal er bij gelegenheid eens een poging aan wagen. Bedankt.
bash! Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Image draait lekker. Timer bugs lijken inderdaad verholpen en werkt tot nu toe betrouwbaar! Veel plugins zitten er standaard al in.. ook handig! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen