Ga naar inhoud

Welke receivers verwijderen reclameblokken na opname?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

normaal (afhankelijk of de product manager goed is of niet ;-) ) markeert hij de reclame blokken en springt eroverheen tijdens afspelen. Mocht het een keer niet kloppen dan kan je dit corrigieren.

En normaal is het zo ingesteld dat wanneer het algorithme niet 100% zeker is dat het reclame is, hij deze reclame laat staan en dus heb je geen verlies van een opname

En bedoel je dat je dreambox wel 100% zeker de reclame eruit haalt? Zoals gezegd is het nooit 100% zeker. Het kan wel zijn dat het eenhele tijd goed gaat en het er voor jouw 100% goed uitziet. Net zoiets als dat windows en andere producten ook fouten hebben maar zolang je er niet tegenaan loopt merk je deze fouten niet

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Geplaatst:

Daar sluit ik me bij aan. Als je echt iets wil houden dan doe je het goed zoals Sjaak beschrijft. En voor de mindere programma's is zo'n commercial skip wel leuk maar geen 100% noodzaak.

Btw al sik zelf eenleuke film op TV wil zijn dan zet ik mijn HDD recorder aan en op pauze. Dan kan ik nog 30 minuten iets anders doen. Daarna film kijken en als er reclame komt gewoon doorspoelen.

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Geplaatst:
Met de inverto knip ik ook dikwijls de reclame ervan tussen uit of gebruik inderdaad ook de ffw knop. Enige nadeel dat de inverto bij ........../quote]

Wolverine, bij mij wordt ook de hele film gewist als ik de reclame wil gaan knippen op mijn Inverto IDL 5000 PVR. Door nachtdienst neem ik nogal eens een film of andere uitzendingen op. Heb je hiervoor een korte beschrijving hoe dit in zijn werk gaat. Of moet dit onderwerp naar Inverto

Geplaatst:

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij die reclame gaat skippen. Ik bedoel, zelfs de klok wordt mede mogelijk gemaak door... Een beetje dankbaarheid is dan wel op zijn plaats ja!!

En nu laten wij ons allemaal digitale TV aansmeren. Krijg je straks recorders waarbij ze op afstand kunnen bepalen of je een programma wel of niet mag opnemen (grote wens van Hollywoord) of blijkt dat je de reclameblokken ineens niet meer kan skippen.

Maar nog veel irritanter. Wie verlost mij van die verrekte logo's. Ik wil helemaal geen knalblauwe V op mijn scherm en ook geen transparante 8.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Psychosammie
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij die reclame gaat skippen. Ik bedoel, zelfs de klok wordt mede mogelijk gemaak door... Een beetje dankbaarheid is dan wel op zijn plaats ja!!

Vandaar dat in de VS en bijvoorbeeld Italië met split screen reclames wordt gewerkt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Interessant, ik wist niet dat er tegenwoordig receivers zijn die de reclame betrouwbaar uit de opname halen.

Ik kan me herinneren uit de tijd van de videorecorders dat er gebruik werd gemaakt van PDC om de juiste start- en stoptijd te bepalen.

Vraag: weet je toevallig welke techniek daarvoor gebruikt wordt in je receivers?

Het zou fantastisch zijn als ook de Dreambox met een dergelijke feature zou worden uitgerust, alhoewel ik het vooruit skippen met 1 minuut per keer ook wel gemakkelijk vind.

Met name voor het bepalen van de eindtijd zou het ook erg handig zijn omdat programma's in de praktijk vaak véél later eindigen dan in de EPG staat.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

Skippen kan je ook op andere lengtes instellen, zo heb ik ook een toets ingesteld op 6 minuten.

Ook heb ik de dreambox timers standaard ingesteld op 2 minuten voor en 8 minuten na EPG tijd opnemen, ik heb zelden of nooit missers.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
. Maar omdat een serie als De Pfaffs niet op DVD lijkt te verschijnen, vind ik het persoonlijk wel leuk om deze serie later nog is te bekijken. smile

je zal het gedacht hebben : 10 seconden zoeken op google geeft je al tweedehands-aanbiedingen op dvd van deze serie .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen