Ga naar inhoud


[Cube revo] Krijg rotor niet aan de praat


markvl

Aanbevolen berichten


Gewoon nakijken wat je motor aankan.Ik heb een rotor diseq 1.2 en stuur hem gewoon via usals aan voor de meeste sats.Enkele die juist of positie zitten stuur ik dan aan via 1.2.Je moet wel eerst je sats instellen (toevoegen) in je bijhorende

menu's.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: markvl
mmm oke zoals bij db kan je gewoon je lengte en breedte graad invullen en klaar.
ga nog eens ff stoeien


Ga naar Services Zoeken -> Satelliet Configuratie
Druk op 'rood' om satelliet toe te voegen, voeg bijv astra 1 toe.
Na opslaan terug naar vorige menu, kies daar USALS.
Ga naar de juiste satelliet toe (in mijn voorbeeld ASTRA 1) en kies bij USALS activeer.
Druk daarna op 'groen' op je positie in te voeren.

Nu zou de ASTRA 1 via USALS gevonden moeten worden. In de Satelliet Configuratie scherm zie je nu 1.3 onder Diseq staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet eerst naar sat toevoegen te gaan.Je mag hem direkt aanduiden in Usals en dan via geel naar scan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In belgie gaat dit niet.Ik heb ook telenet digitaal hier via kabel maar zij sturen anders door dan de kabeltuner van ipbox kan ontvangen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bellejt
In belgie gaat dit niet.Ik heb ook telenet digitaal hier via kabel maar zij sturen anders door dan de kabeltuner van ipbox kan ontvangen.


Ik snap het (was niet voor mezelf) maar degene(waar ik het voor vraag) hebt ziggo(kabel) als je er een kabel module insteekt een een cam gebruikt die irdeto2(van ziggo) kan decoderen met een kaart(ziggo).
Kan de box als kabel ontvangen of zit dat nog niet in de FW.(op het decoderen na maar dat is punt2)

Nico
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...