Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik slaag er maar niet in om Morpheus Ultra te verwijderen van mijn pc in Windows Vista.

Tijdens het uitvoeren van de uninstall wordt er een wit blanco scherm geopend met bovenaan het logo van Internet Explorer, verder gebeurd er niets.

Weet iemand of ik op een andere manier Morpheus Ultra kan verwijderen van mijn pc?

Alvast bedankt! smile

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Veel geklaag via google over dat programma zeg smile

Aangeraden wordt een aantal maal om het gewoon hard te verwijderen van je PC (DEL) en dan middels CCcleaner even alles nalopen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Het is me dan toch gelukt Morpheus Ultra van mijn harde schijf te verwijderen, ik heb eerst de map Morpheus Ultra verwijderd in het menu 'Start', daarna heb ik het verwijderd in het configuratiescherm bij 'Geïnstalleerde programma's', dan kreeg ik de melding dat het al verwijderd was en zo kon ik ook Morpheus Ultra verwijderen uit de lijst van de geïnstalleerde programma's.

Bedankt voor de tip Sjattuh, ik ben weer wat wijzer geworden! :D

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen