Gast goofyboy Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 hallo, ik zat wat te klooien met de image files. nu moet ik telkens de satalliten opnieuw invoeren en scannen. weet iemand een kan en klare lijst voor de twin en de ipbox 9000? m v g joost
Moderator wiz Geplaatst: 19 januari 2009 Moderator Geplaatst: 19 januari 2009 huh? Je kan toch zelf eerst je satellieten scannen en dan als je je favorietenlijstjes hebt gemaakt hier een backup van maken met pceditor ? Daarna nieuw image flashen, 1 satelliet erin zetten en een fast scan doen, met pceditor je backup terug zetten, rebooten en klaar. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
mark243 Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 volgens mij hoef je niet eens 1 satelliet te scannen maar kun je vanuit pceditor meteen de lijst terug zetten. Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird
Gast goofyboy Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 ik heb pcedit wel maar kan geen kanalen overzetten wat doe ik toch verkeerd? m v g joost ps: het kan toch via ftp?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen