Ga naar inhoud


NewCS 1.64 - Ziggo -> Controleren key


Gast Saiya_Jin_Vegeta

Aanbevolen berichten

Gast Saiya_Jin_Vegeta

Het is inmiddels enige tijd geleden dat ik op dit forum geweest ben en heb inmiddels weer tijd om wat te prutsen met HTPC en Phoenix.

 

Ik heb hiervoor een X64_32 bak tot mijn beschikking. Hieraan heb ik een Phoenix Infinity USB gehangen met een recente Ziggo kaart. Voor de infinity heb ik ntfytool geïnstalleerd en hierna newcs 1.64 gedownload en newcs.xml ingesteld. ECM EMM beide op 10 (nog geen idee waarom maar gevonden op het forum).

 

Reader in Phoenix mode met 6mhz instelling voor irdeto 2. Ik heb nu Newcs draaien echter vraag ik me af of hij daadwerkelijk de kaart ook uitleest voordat ik verder ga zou ik dit dus graag willen controleren. Hiervoor ben ik via telnet op de newcs server ingelogd em ben ik aan het kijken welke informatie ik kan opvragen. Dingen die ik bekijk zijn keys en cards. Dit met de volgende output (het is een nieuwe nooit in een decoder geplaatste kaart):

 

Cards:

.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

| Status | CAID | Enabled | Export | Mhz | PTS | RST | Ecms | Net ECM | Node | Reader |

|----------|------|---------|--------|-----|-----|-----|----------|----------|-----------------|--------------'

| Inserted | 0604 | Yes | Yes | 600 | No | 0 | 0 | 0 | /dev/ttyS0 | 0 (Phoenix on Com1)

'-----------------------------------------------------------------------------------------'---- --- -- - -

 

Keys:

|-----------------------.

| Node: /dev/ttyS0 |

.-------------------------------------------------.

| Key | CAID | Provider | Type |

|----------------|------|----------|--------------'

| 000000000***** | 0604 | 0 | Unique Address (UA)

| 000000000***** | 0604 | 0 | Shared Address (SA)

| 000000000***** | 0604 | 1 | Shared Address (SA)

| 000000000***** | 0604 | 2 | Shared Address (SA)

| 000000000***** | 0604 | 3 | Shared Address (SA)

'----------------------------------'---- --- -- - -

 

Hoe kan ik aan deze gegevens nu zien dat de kaart door mijn systeem wordt herkent en dus op de juiste manier wordt gedeeld? Ik hoop dat ik zo alle codes onzichtbaar heb gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bovenstaande overzichten tonen volgens mij aan dat de kaart wordt gelezen en dat hij diverse abonnementen/providers kan aflezen van de kaart. Dus ik zou zeggen dat het wat dat betreft goed zit.

 

Mijn overzicht met een ziggo kaart in een dreambox met newcs ziet er gelijksoortig uit als bij jou.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...