dvbs Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Tja, het viel me plots op. Er zijn leden met de status "regular" en anderen met de status "volwaardig". Heeft dit te maken met de frekwentie van posten of is er nog een ander verschil? Gewoon kwestie van nieuwsgierigheid. Vond het in de faq niet echt terug. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
tritium Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 geen idee, maar er is wel het een en ander veranderd ja.
dvbs Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Blijkbaar ben ik dan toch overgegaan naar regular bij het posten van bovenste bericht. Was volwaardig misschien de oude benaming? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
djpetit Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: dvbs Tja, het viel me plots op. Er zijn leden met de status "regular" en anderen met de status "volwaardig". Heeft dit te maken met de frekwentie van posten of is er nog een ander verschil? Gewoon kwestie van nieuwsgierigheid. Vond het in de faq niet echt terug. En dan heb je ook nog leden die de status "volwaardig lidje" hebben om de chaos compleet te maken ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Tonskidutch Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/faq#titlestring kun je ook in de faq's vinden het is maar een naam en geen blaam. chiao Tonskidutch A Forest The Cure
tritium Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 @tonskidutch maar jij bent erelid, en die zie ik niet staan in het lijstje je gaat al richting de 20000 postings,
Greatone Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Het 1 en ander is ook te lezen op: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1613835/fpart/1 * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Poetsdoekje Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Citaat: jij bent erelid Ere lid, dat wordt je niet zomaar. Ere leden hebben zich bijzonder verdienstelijk gemaakt voor S4A, er zijn er een paar die zich als Moderator verdienstelijk hebben gemaakt En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Tonskidutch Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 ja ach, wat heet? het is op andere sites VIP of expert en noem maar wat op. je hebt een hobby en een passie en 't kan wel eens aan je humeur liggen of je die passie overbrengt of niet. (dat leest men tussen de regels door) moderators zijn een klasse apart en die worden helaas ook vaak ge"targed" door vermaledijde leden of kinderlijke figuren die altijd willen tegenpruttelen wees blij met je titel. er zijn overigens genoeg leden die bijna nooit schrijven en toch extreem veel passie en kennis hebben, al staan ze op regular. chiao Tonskidutch A Forest The Cure
dvbs Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Geplaatst: 19 januari 2009 Oh ik had echt geen probleem met de titel. 't Was gewoon dat "volwaardig" niet meer in de faq staat. Bedankt voor jullie reacties! (dit probleem is (voor wat mij betreft) volledig opgelost. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Claes Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch er zijn overigens genoeg leden die bijna nooit schrijven en toch extreem veel passie en kennis hebben, al staan ze op regular. chiao Tonskidutch Zo is dat... Merci 3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1 Dreambox image: PLI of zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen