Ga naar inhoud

verschil regular en volwaardig lid

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tja, het viel me plots op. Er zijn leden met de status "regular" en anderen met de status "volwaardig". Heeft dit te maken met de frekwentie van posten of is er nog een ander verschil?

Gewoon kwestie van nieuwsgierigheid. Vond het in de faq niet echt terug.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Blijkbaar ben ik dan toch overgegaan naar regular bij het posten van bovenste bericht. Was volwaardig misschien de oude benaming?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:
Origineel bericht van: dvbs
Tja, het viel me plots op. Er zijn leden met de status "regular" en anderen met de status "volwaardig". Heeft dit te maken met de frekwentie van posten of is er nog een ander verschil?

Gewoon kwestie van nieuwsgierigheid. Vond het in de faq niet echt terug.

En dan heb je ook nog leden die de status "volwaardig lidje" hebben om de chaos compleet te maken !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Geplaatst:

Citaat:
jij bent erelid

Ere lid, dat wordt je niet zomaar.

Ere leden hebben zich bijzonder verdienstelijk gemaakt voor S4A,

er zijn er een paar die zich als Moderator verdienstelijk hebben gemaakt

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

ja ach,

wat heet?

het is op andere sites VIP of expert en noem maar wat op.

je hebt een hobby en een passie

en 't kan wel eens aan je humeur liggen of je die passie overbrengt of niet. (dat leest men tussen de regels door)

moderators zijn een klasse apart en die worden helaas ook vaak ge"targed" door vermaledijde leden of kinderlijke figuren die altijd willen tegenpruttelen

wees blij met je titel.

er zijn overigens genoeg leden die bijna nooit schrijven en toch extreem veel passie en kennis hebben, al staan ze op regular.

chiao

Tonskidutch

A Forest

The Cure

Geplaatst:

Oh ik had echt geen probleem met de titel.

't Was gewoon dat "volwaardig" niet meer in de faq staat.

Bedankt voor jullie reacties! (dit probleem is (voor wat mij betreft) volledig opgelost.

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
er zijn overigens genoeg leden die bijna nooit schrijven en toch extreem veel passie en kennis hebben, al staan ze op regular.
chiao
Tonskidutch

Zo is dat... Merci

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen